//
کدخبر: ۴۱۲۶۸۵ //

ترامپ بار دیگر مدعی حل بحران اوکراین در عرض ۲۴ ساعت شد

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر مدعی شد که می‌تواند بحران جنگ اوکراین را در عرض ۲۴ ساعت حل کند.

ترامپ بار دیگر مدعی حل بحران اوکراین در عرض ۲۴ ساعت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز بار دیگر مدعی شد که می تواند بحران جنگ اوکراین را در عرض 24 ساعت حل کند.

وی در این مصاحبه اظهار کرد که می تواند به سرعت روسیه و اوکراین را متقاعد کند تا این بحران را حل و فصل کنند.

ترامپ در پاسخ به پرسشی درباره بحران اوکراین افزود: همانطور که می دانید من رابطه خوبی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دارم. من به پوتین خواهم گفت که این بحران را حل کند. من همچنین به ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین نیز همین حرف را خواهم گفت.

وی خاطرنشان کرد من به یکی خواهم گفت که قرار است پول زیادی بگیری و به دیگری نیز می گویم هیچ پولی بدست نمی آوری. من این بحران را در عرض 24 ساعت حل می کنم.

ترامپ پیشتر نیز بارها گفته بود که می تواند صلح را در اوکراین در عرض 24 ساعت برقرار کند، با این حال او هرگز توضیح نداد که دقیقا برای پایان این جنگ چه کاری می خواهد انجام دهد. وی همچنین این موضوع را غیرمحتمل ندانست که کی یف ممکن است بخواهد برخی مناطق در خاک کشورش را به روسیه واگذار کند.

رئیس جمهور سابق آمریکا پیشتر نیز در یک مصاحبه مدعی شد که می‌تواند جنگ اوکراین را در عرض 24 ساعت پایان دهد. وی افزود درصورتی که انتخابات را پیروز شود، این کار را حتی پیش از سوگند یاد کردن، انجام خواهد داد. اما برغم تکرار ادعاهای خود در این زمینه ترامپ باز هم هیچ طرحی را برای چگونگی پایان دادن به این جنگ ارائه نکرد.

وی همچنین در اظهار نظری در مورد ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت که وی در نهایت تمام اوکراین را خواهد گرفت. من رابطه عالی با او دارم. اگر من رئیس جمهور بودم، او وضع خیلی بهتری داشت زیرا به اوکراین نرفته بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان