//
کدخبر: ۳۹۷۸۵۹ //

ترامپ: اگر بایدن دوباره در انتخابات پیروز شود، آمریکا به کل نابود خواهد شد

ترامپ گفت، اگر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیروز شود، به وزارت دادگستری دستور می‌دهد تا از دادستان‌های ایالتی "رادیکال" که بدون مدرک محافظه کاران را هدف قرار می‌دهند، تحقیق کند. او همچنین نسبت به انتخاب مجدد بایدن هشدار داد.


ترامپ: اگر بایدن دوباره در انتخابات پیروز شود، آمریکا به کل نابود خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در جریان سخنرانی کارزار انتخابات ۲۰۲۴ گفت: دادستان‌ها محافظه کارها را تحت پیگرد قرار می‌دهند و اگر در انتخابات ریاست جمهوری سال آتی میلادی پیروز شوم، به وزارت دادگستری دستور می‌دهم تا این دادستان‌ها را مورد تحقیقات قرار دهد.

وی در جمع بیش از یکهزار تن از حامیانش در منچستر، نیوهمشایر گفت: در روز نخست دولت جدیدم، به وزارت دادگستری دستور خواهم داد تا از هر وکیل و دادستان کل رادیکال در آمریکا به دلیل اجرای غیرقانونی و نژادپرستانه قانون تحقیق کند.

ترامپ که خود با دستکم چهار پرونده جنایی از جمله تحقیقات درباره نقش احتمالی‌اش در حمله ششم ژانویه ۲۰۲۱ به کنگره آمریکا و پرونده حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های بزرگسالان روبروست، تمامی این اتهامات را رد می‌کند و آن را با انگیزه سیاسی می‌داند.

درخواست برای تحقیقات فدرال از دادستان‌ها با آنچه منتقدان به عنوان لفاظی‌های مستبدانه ترامپ در مسیر مبارزات انتخاباتی توصیف کرده‌اند، مطابقت دارد. او روز پنج‌شنبه برنامه‌های خود را برای "کمیسیون حقیقت و آشتی" به عنوان بخشی از اقدام برای از بین بردن بروکراسی فدرال تکرار کرد.

ترامپ همچنین به دنبال تغییر چارچوب بین خودش و بایدن، رئیس جمهوری کنونی آمریکاست. بایدن هم دو روز قبل در یک فیلم با بیان اینکه رسما کاندیداتوری خود را اعلام کرده قول داد تا از آزادی‌های فردی در برابر افراط گریایی مرتبط با ترامپ حفاظت کند.

رئیس جمهوری سابق آمریکا گفته، آمریکا یک ملت شکست خورده است و روز پنج‌شنبه در کارزار انتخاباتی خود به داده‌های اقتصادی اشاره کرد که نشان می‌دهد رشد اقتصادی کشور در سه ماهه نخست سال جاری میلادی به طرز وحشتناکی کاهش داشته است.

وی افزود: انتخاب در رای گیری ۲۰۲۴ اکنون بین قوی یا ضعیف، بین موفقیت یا شکست، بین امنیت یا آشوب، بین صلح یا درگیری و بین رفاه یا فاجعه است.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا اظهار کرد، اگر بایدن برای دوره دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا شود، آمریکا به طور کل نابود خواهد شد.

ترامپ تصریح کرد، با توجه به ریاست‌جمهوری ناامیدکننده او، تقریبا تصور نامزدی او برای دور دوم غیرممکن بود.

وی ادامه داد، در بخشی از ویدیوی ضبط شده بایدن گفته می‌خواهد آنچه را شروع کرده پایان دهد. او می‌خواهد نابودی کشور ما را تکمیل کند.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا افزود: من دیگر هیلاری کلینتون رقیب سابقم در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ را فاسد توصیف نمی‌کنم.

او افزود: در حال حاضر این لقب را برای جو بایدن به کار می‌بریم هیچ‌کس در سیاست آمریکا فاسدتر و غیرشفاف‌تر از بایدن نیست.

ترامپ بار دیگر بایدن را سیاستمداری ناکارآمد که آمریکا را به وضعیت فروپاشی کشانده توصیف کرد و ابراز اطمینان کرد که در انتخابات ۲۰۲۴ پیروز خواهد شد.

اظهارات ترامپ بر این اساس است که هم خودش و هم بایدن در کاندیداتوری حزب خود پیروز خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۸۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان