//
کدخبر: ۳۸۸۸۶ //

حمله نیروهای مسلح عراق به آخرین مواضع داعش در بخش قدیمی موصل

پلیس عراق در تعقیب تروریست ها در موصل دستکم ۶۰ عنصر داعشی را از پای در آورده و آزادسازی آخرین مناطق بخش قدیمی موصل با عملیات نیروهای مسلج عراقی از سه محور آغاز شد.

حمله نیروهای مسلح عراق به آخرین مواضع داعش در بخش قدیمی موصل
به گزارش فرتاک نیوز،

«رائد شاکر جودت» رئیس پلیس عراق در بیانیه ای اعلام کرد که در عملیات های پاکسازی بخش قدیمی موصل دستکم ۶۰ تروریست داعشی از پای درآمده اند.

 

در این بیانیه آمده است که نیروهای امنیتی به آخرین پایگاه های عناصر تروریستی داعش در بخش های قدیمی این شهر حمله کرده و تروریست ها را در تونل ها و پناهگاه هایشان مورد هدف قرار می دهد.

 

بر اساس این خبر یگان های ۳ و ۵ و ۶ پلیس و نیروهای ضربتی با حمایت خودروهای زرهی، یگان توپخانه ای و جنگنده های ارتش این حملات را انجام می دهند.

 

بر اساس بیانیه پلیس عراق تاکنون ۵۶ تروریست و ۴ تک تیرانداز داعش کشته شده اند و تجهیزات نظامی  نیمه سنگین و کمربندهای انفجاری تروریست ها کشف شده است در حالی که یک خودروی بمب گذاری شده تروریست ها و سه ساختمان و چندین بمب دست ساز خنثی شده است.

 

بعد از اینکه ارتش عراق موفق شد بخش شرقی شهر موصل را از  چنگ داعش آزاد کند در فوریه گذشته حیدر العبادی نخست وزیر این کشور و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که عملیات آزادسازی بخش غربی این شهر آغاز شده است. ارتش عراق موفق شد مسجد جامع النوری که محل اعلام خلافت خودخوانده داعش بود را از تروریست ها پس بگیرد و به موجودیت این گروه تروریستی در موصل پایان دهد.

 

عملیات آزادسازی آخرین بخش از  منطقه قدیمی موصل برای پاکسازی کامل شهر امروز از سه محور آغاز شده است.

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان