//
کدخبر: ۳۸۸۳۷۹ //

کشته و زخمی شدن چندین صهیونیست در عملیات ضد صهیونیستی

رسانه های اسراییل از کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر در عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی اریحا در کرانه باختری خبر دادند.

کشته و زخمی شدن چندین صهیونیست در عملیات ضد صهیونیستی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، رسانه‌های اسراییل از کشته شدن یک صهیونیست در عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی اریحا در شرق کرانه باختری خبر دادند و اعلام کردند که عامل این حمله به سلامت محل عملیات را ترک کرده است.

همچنین منابع صیهونیستی از عملیات شلیک جدید در نزدیکی اریحا و زخمی شدن چندین شهرک نشین صهیونیست در این عملیات خبر دادند.

بر همین اساس، نظامیان صهیونیست بلافاصله پس از وقوع عملیات، در محل عملیات مستقر شده و حلقه امنیتی ایجاد کردند و به دنبال دستگیری عامل عملیات هستند.

گفتنی است، روز گذشته نیز طی دو عملیات ضد صهیونیستی در اراضی اشغالی، دو صهیونیست به هلاکت رسیدند.

این عملیات‌های ضد صهیونیستی پس از آن انجام شد که در تازه‌ترین جنایت اسراییل در نابلس، ۱۱ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۲ تن دیگر زخمی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۱ نفر از فلسطینیان شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.

پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینیان درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمین گاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۳۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان