//
کدخبر: ۳۸۶۹۵۰ //

طالبان پاکستان مسوولیت حمله به مرکز پلیس کراچی را برعهده گرفت

درحالی که عملیات برای پاکسازی مرکز پلیس در «کراچی» از تروریست‌ها ادامه دارد، گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسوولیت این حمله را برعهده گرفت و در این حمله تاکنون دو نفر کشته و چندین نفر دیگر هم زخمی شده اند.

طالبان پاکستان مسوولیت حمله به مرکز پلیس کراچی را برعهده گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

از رسانه‌های پاکستانی، عملیات یگان ضدتروریسم و نیروهای تکاور در داخل ساختمان اداره کل پلیس در شهر بندری کراچی ادامه دارد و لحظاتی قبل یکی از تروریست‌های انتحاری خود را در طبقه آخر این مرکز منفجر کرد.

منابع امنیتی اعلام کردند که تاکنون ۲ نفر از نیروهای پلیس کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند. چند نفر از مهاجمان نیز درپی تبادل آتش با نیروهای امنیتی پاکستان در محل کشته شدند.

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان با اعلام مسوولیت این حمله اعلام کرد که مهاجم انتحاری آن وارد مرکز پلیس کراچی شده است.

طی ماه‌های اخیر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان دست به حملات متعدد علیه نیروهای پلیس در ایالت خیبرپختونخوا به ویژه حمله به کاروان نیروهای امنیتی زد که طی آن ده‌ها نفر از نیروهای پلیس کشته شدند.

«شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان طی پیامی حمله تروریستی به مرکز پلیس کراچی را محکوم و تاکید ‌کرد که نیروهای مسلح این کشور با پشتیبانی مردم تا آخرین قطره خون خود علیه تروریست‌ها می‌جنگند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان