//
کدخبر: ۳۷۸۷۹۲ //

ترامپ با تاخیر جزئیات اموالش را اعلام می‌کند

دونالد ترامپ که تا پیش از اعلام رسمی سومین نامزدی‌اش برای ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات ۲۰۲۴ مکررا اشاره‌های کلی به چنین حضوری داشت، درخواست کرده تا با ۴۵ روز تاخیر فرم افشای اموال خود را به کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا تحویل دهد.


ترامپ با تاخیر جزئیات اموالش را اعلام می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه شبکه بلومبرگ، درک راس، وکیل دونالد ترامپ، با استناد به "پیچیدگی امور مالی او و نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از طرف‌های ثالث" خواستار دریافت زمان بیشتر برای تکمیل فرم افشای اموال موکلش شد. به نوشته بلومبرگ، با توجه به اینکه کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا این درخواست را پذیرفت، ترامپ باید این فرم را تا ۲۹ ژانویه ثبت کند.

نامزدهای ریاست جمهوری در آمریکا باید ظرف ۳۰ روز پس از طرح رسمی نامزدی خود، اطلاعات دقیق در مورد دارایی‌ها، درآمد و بدهی‌های خود را گزارش دهند، اما اگر قادر به جمع‌آوری اطلاعات لازم نشوند، می‌توانند کتبا خواستار تمدید مهلت ۴۵ روزه برای ثبت فرم شوند.

ترامپ در زمان نامزدی‌اش برای ریاست جمهوری در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶، سند افشای دارایی‌هایش را که بیش از ۹۰ صفحه ‌شد، به موقع ثبت کرد. او در این سند اطلاعاتی را درباره هتل‌ها، زمین‌های گلف، استراحتگاه‌ها و سایر سرمایه‌گذاری‌های خود ارائه کرد. او مکرراً از خود از این جهت که "یک شرکت بزرگ ساخته است" تعریف کرده و شم تجاری خود را به عنوان یک ویژگی کلیدی برای ریاست جمهوری معرفی کرد.

این تأخیر در حالی اتفاق می‌افتد که کمپین ریاست جمهوری اخیر ترامپ با کُندی آغاز شده است. او هنوز رویدادهای سنتی کارزار انتخاباتی نظیر سفرهای اولیه به ایالت‌هایی مانند آیووا یا نیوهمپشایر را کلید نزده است.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا تنها چند حضور کوتاه در انظار عمومی داشته و همچنین اخیرا به خاطر مهمانی شامش با کانیه وست، خواننده رپ یهودستیز و همچنین نیک فوئنتس، یک چهره ملی‌گرای قائل به برتری نژاد سفیدپوست در اقامتگاه مارالاگو، با واکنش‌های شدید در داخل حزب خود مواجه شده است. ترامپ همچنین اخیرا با طرح پیشنهاد خاتمه دادن به قانون اساسی آمریکا با هدف انتصاب مجدد او به ریاست جمهوری پس از شکست در سال ۲۰۲۰، انتقادهای زیادی را به خود جلب کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۷۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان