//
کدخبر: ۳۶۲۹۸۵ //

مرگ چند تن در اثر بارش‌های سیل‌آسا در سئول

مقامات کره جنوبی امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند که در حوادث مرتبط با بارش باران‌های بی‌وقفه و سیل‌آسا در سئول، پایتخت این کشور و مناطق اطراف آن تاکنون دست‌کم هفت تن جان خود را از دست داده‌اند.


مرگ چند تن در اثر بارش‌های سیل‌آسا در سئول
به گزارش فرتاک نیوز،

بارندگی های شدید در سئول همچنین موجب قطع برق و مسدود شدن جاده ها در این شهر و مناطق اطراف آن شده است.به گزارش رسانه‌های محلی به نقل از اداره هواشناسی کره جنوبی، بخش جنوبی سئول اواخر روز گذشته (دوشنبه) بیش از ۱۰۰ میلی‌متر بارش باران در یک ساعت و برخی از بخش‌های این شهر نیز ۱۴۱.۵ میلی‌متر بارندگی داشته که شدیدترین بارندگی در ۸۰ سال اخیر است.

همچنین بارندگی های بیشتر طی ساعات آتی برای این شهر و مناطق اطراف آن پیش بینی می شود.

بارش شدید باران همچنین موجب آبگرفتگی خیابان ها و ایستگاه‌های مترو نیز شده است.

عکس‌ها و ویدئوهایی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند خیابان‌های مملو از آب را نشان می‌دهند که باعث تعطیلی تمامی مراکز شهری و توقف خدمات سرویس‌های حمل و نقل عمومی شده است.

مقامات کره جنوبی اعلام کردند که تا صبح امروز در حوادث مرتبط با سیل دستکم پنج نفر در سئول و دو نفر دیگر نیز در استان "گیونگ‌گی" در این کشور جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، در پی بارندگی های شدید دستکم ۹ نفر دیگر نیز در این مناطق زخمی شده و شش نفر نیز همچنان مفقود هستند.

گزارش ها همچنین حاکی از ارسال یک پیام عمومی در نیمه شب گذشته برای ساکنان سئول است که درباره احتمال رانش زمین هشدار می‌دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان