//
کدخبر: ۳۶۲۵۹۸ //

توصیه امارات و بحرین به شهروندان:از دستورالعمل‌های اسرائیل پیروی کنید!

به دنبال وضعیت پرتنش میان گردان‌های مقاومت و نیروهای اسرائیلی، امارات و بحرین که پیشتر روابط خود را با اسرائیل عادی سازی کرده‌اند، در بیانیه‌هایی جداگانه از شهروندان خود در سرزمین‌های اشغالی خواسته‌اند که هشیار باشند و به دستورالعمل‌های ارائه شده از جانب مقامات رژیم صهیونیستی توجه و از آنها پیروی کنند.


توصیه امارات و بحرین به شهروندان:از دستورالعمل‌های اسرائیل پیروی کنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از  روسیا الیوم، سفارت امارات در تل‌آویو در بیانیه‌ای از شهروندان اماراتی ساکن تل‌آویو خواست که هشیار و محتاط باشند و از دستورالعمل‌های صادر شده توسط مقامات اسرائیلی در راستای ایمنی خود، پیروی کنند.

سفارت امارات در تل‌آویو در پیامی در توییتر همچنین از اماراتی‌های حاضر در سرزمین های اشغالی خواست تا در صورت مواجهه با شرایط اضطراری با سفارت  تماس بگیرند.

امارات سفارت خود در اسرائیل را پس از دو هفته از افتتاح سفارت اسرائیل در ابوظبی، در ژوئیه ۲۰۲۱ در تل‌آویو افتتاح کرد.

در همین چارچوب، سفارت بحرین نیز در بیانیه‌ای از شهروندان خود در سرزمین‌های اشغالی خواست احتیاط کنند و به دستورالعمل‌های امنیتی ارائه شده از جانب مقامات رژیم صهیونیستی توجه و از آنها پیروی کنند.

روز گذشته رژیم صهیونیستی اهدافی را در نوار غزه بمباران کرد که منجر به کشته شدن ۱۰ تن شد از جمله "تیسیر الجعبری"، یکی از فرماندهان ارشد سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و یک دختربچه ۵ ساله شد.

به گفته وزارت بهداشت فلسطین نوار غزه، تجاوزات رژیم صهیونیستی منجر به کشته شدن ۱۰ فلسطینی از جمله یک دختر، یک زن و یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی و مجروح شدن ۷۹ نفر دیگر شد.

در پاسخ به این تجاوز، سرایا القدس اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ موشک به شهرها و شهرک‌های اسرائیل از جمله تل آویو شلیک کرده است.

طبق گزارش شبکه عبری زبان "کان"، ۵ تن از شهرک نشینان در حالی که به سمت پناهگاه‌های شهرک‌های "اشدود" و "سدیروت"‌ می‌دویدند، زخمی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۵۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان