//
کدخبر: ۳۶۰۳۸۷ //
در واکنش به شایعه ها؛

سخنگوی کرملین: حال پوتین خوب است/ غربی ها شایعه سازی می کنند

«دیمیتری پسکوف» ضمن تکذیب شایعه های منتشر شده درباره سلامیت رئیس جمهور روسیه گفت حال پوتین خوب است و این شایعه ها صحت ندارد.

سخنگوی کرملین: حال پوتین خوب است/ غربی ها شایعه سازی می کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روسیا الیوم، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین تأکید کرد که حال ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خوب است.

پسکوف در این رابطه گفت: به اصطلاح متخصصان اطلاعاتی اوکراین، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در ماه‌های اخیر انواع و اقسام دروغ‌ها را درباره سلامت رئیس جمهور پوتین منتشر می‌کنند که این اخبار ساختگی و کذب محض است.

این اظهارات پسکوف در حالی است که ولادیمیر پوتین روز گذشته پس از اینکه در جریان سخنرانی در یک همایش چند بار سرفه کرد، گفت که در جریان سفرش به تهران هوا بسیار گرم بود و کولرها به شدت کار می‌کردند و این سرفه‌ها به همین خاطر است.

سخنگوی کرملین در این خصوص توضیح داد: در مورد کولرهای گازی، بله، در تهران هوا واقعاً گرم بود. دمای هوا در خیابان 40 درجه سانتیگراد بود و کولرها هوای داخل را خیلی سرد کرده بود. من هم صدایم گرفته است. نمی دانم برای دیگر اعضای هیئت همراه اوضاع چطور بود. گاهی این اتفاق می‌افتد.

پیشتر نیز وزیر امور خارجه روسیه با تکذیب شایعه سازی رسانه‌های غربی درباره سلامتی پوتین، این شایعه‌ها را به شدت تکذیب کرده بود.

در ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌ها درباره سلامت پوتین تشدید شده است، از جمله زمانی که او دیدارهایش را با مقامات روس و خارجی به عنوان یک اقدام احتیاطی در شرایط کرونا دور یک میز بزرگ و با رعایت فاصله انجام می‌داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان