//
کدخبر: ۳۵۹۳۲۴ //
در مراسم استقبال از بایدن؛

نتانیاهو به یاوه گویی علیه ایران پرداخت

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در مراسم استقبال از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در فلسطین اشغالی به یاوه گویی علیه ایران پرداخت.

نتانیاهو به یاوه گویی علیه ایران پرداخت
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم در جریان استقبال از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به یاوه گویی علیه ایران پرداخت.

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو طی یاوه گویی علیه ایران در جریان استقبال از بایدن مدعی شد که تنها یک گزینه نظامی معتبر می‌تواند ایران را از ادامه جاه طلبی هسته‌ای خود باز دارد.

وی در ادامه یاوه گویی های خود افزود: برای متوقف کردن ایران تحریم‌های اقتصادی و سیاسی کافی نیست و راهی برای متوقف کردن ایران بدون تهدید نظامی مناسب وجود ندارد.

لازم به ذکر است که جو بایدن برای نخستین بار به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا ساعاتی پیش به تل آویو سفر کرد.

پس از فرود هواپیمای «اِیر فُرس وان» و خروج «بایدن» از آن، مراسم استقبال از وی با حضور «یائیر لاپید» نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی و «نفتالی بنت» نخست وزیر پیشین این رژیم آغاز شد.

«جو بایدن» در مراسم استقال در سخنانی گفت: این نخستین سفر من به اسرائیل در زمان ریاست جمهوری من است. روابط ما با اسرائیل بسیار قوی تر و عمیق تر از قبل است. با اسرائیل در تلاش برای تقویت سامانه‌ های دفاعی از جمله سامانه گنبد آهنین و نیز سیستم لیزری خواهیم بود. در این سفر، پیرامون حمایت همیشگی خود از راه حل تشکیل دو کشور بحث و تبادل نظر خواهیم کرد. ما به دنبال صلح هستیم و اجازه تکرار اشتباهات گذشته را نمی‌ دهیم! روابط عمیقی میان آمریکا و اسرائیل وجود دارد. برای صلح و ثبات در منطقه تلاش می کنیم!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۳۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان