//
کدخبر: ۳۵۴۰۸۲ //

زلنسکی: پوتین نمی خواهد اوکراین کشور مستقلی باشد

رئیس جمهور اوکراین بار دیگراز کشورهای جهان خواست با ارسال تجهیزات نظامی به این کشور، کی یف را در نبرد با مسکو یاری کنند.

زلنسکی: پوتین نمی خواهد اوکراین کشور مستقلی باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از شبکه الجزیره، رئیس جمهور اوکراین از جامعه جهانی خواست با تجهیز تسلیحاتی این کشور در نبرد با مسکو به کمک کی یف بیاید.

ولودیمیر زلنسکی روز پنج شنبه در آستانه صدمین روز آغاز جنگ اوکراین گفت از جامعه جهانی می خواهیم که از طریق تامین سلاح های لازم به ما در دفاع از سرزمین مان کمک کند. وی متوقف کردن ماشین جنگی روسیه را مستلزم اتحاد تلاش های بین المللی در برابر آن دانست.

رئیس جمهور اوکراین با یادآوری اینکه هنوز 20 درصد از سرزمین های این کشور در اشغال روسیه است، گفت باید سلاح‌ها و فناوری‌های پیشرفته لازم برای مقابله با روسیه در اختیار اوکراین قرار بگیرد.

زلنسکی در بخشی از صحبت های خود گفت پوتین نمی‌خواهد اوکراین کشوری آزاد و مستقل باشد و حاضر است برای رسیدن به این هدف بهای گزافی بدهد. اما ما می خواهیم یک کشور مستقل و مستقل و متحد کشورهای اروپایی باشیم.

رئیس جمهور اوکراین تصریح کرد: ما عضو اتحادیه اروپا خواهیم شد و کشورمان به استانداردهای اروپایی متعهد است. جنگ فعلی برای ما و اروپا حیاتی است، زیرا ارزش های اروپایی را هدف قرار داده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۰۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان