//
کدخبر: ۳۴۷۲۰۱ //

شهادت جوان ۲۰ ساله در رام الله/ اعلام بسیج عمومی گروههای فلسطینی

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که جوان ۲۰ ساله فلسطینی در درگیری‌های شهرک سلواد در شمال شرق رام الله از ناحیه سینه هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

شهادت جوان ۲۰ ساله در رام الله/ اعلام بسیج عمومی گروههای فلسطینی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که عمر محمد علیان جوان ۲۰ ساله فلسطینی در درگیری‌های شهرک سلواد در شمال شرق رام الله از ناحیه سینه هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

شمار شهیدان طی ساعات اخیر به سه شهید افزایش یافت

بدین گونه شمار شهدای فلسطینی که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست طی ساعت گذشته به شهادت رسیده اند به ۳ نفر افزایش یافت.

قبل از این یک نوجوان ۱۴ ساله در روستای حوسان در غرب بیت لحم و جوانی ۳۴ ساله در نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده بودند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که محمد فواد حمامره نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی در نتیجه اصابت ۱۰ گلوله به شهادت رسیده است.

سنگدلی نظامیان صهیونیست

نظامیان صهیونیست اجازه حضور آمبولانس‌ها در روستای حوسان به منظور امدادرسانی به این نوجوان فلسطینی را ندادند تا اینکه در نهایت او بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به شهادت رسید.

نظامیان رژیم صهیونیستی جسد این کودک فلسطینی را توقیف کرده و از تحویل آن به طرف فلسطینی خودداری کردند.

اعلام بسیج عمومی برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی

گروه‌های فلسطینی در نوار غزه در سرتاسر اراضی اشغالی اعلام بسیج عمومی کرده و خواستار آمادگی کامل فلسطینیان برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی شدند.

این گروه‌ها پس از نشست خود در دفتر یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه عموم فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی در روز جمعه برای دفاع از آن در برابر تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر فرا خواندند.

گروه‌های فلسطینی تاکید کردند که هیچ اعتمادی به تعهدات دشمن صهیونیستی در رابطه با جلوگیری از تعرض شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی ندارند، از همین رو، تمامی فلسطینیان را به آماده‌باش کامل برای دفاع از مسجد الاقصی فرا می‌خوانند.

درخواست از امت اسلامی و کشورهای عربی

این گروه‌ها امت اسلامی و عربی را هم به تحرک گسترده مردمی علیه رژیم اشغالگر قدس و تظاهرات مقابل سفارتخانه ها و کنسولگری های این رژیم در سرتاسر جهان برای توقف جنایات آن علیه قدس و مسجد الاقصی دعوت کردند.

این گروه ها تاکید کردند که به منظور پیگیری تحولات جاری در اراضی اشغالی و اتخاذ تصمیمات مناسب، به طور دائم تشکیل جلسه داده و اوضاع را تحت نظر خواهند داشت.

گروه های مقاومت فلسطین بر ضرورت وجود تحرک مردمی برای حمایت از جنین و شکستن محاصره آن نیز تاکید کردند.

لازم به ذکر است که دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که گمانه‌زنی‌ها در مورد اینکه یهودیان درصدد قربانی در داخل مسجد الاقصی هستند، صحت ندارد!

این در حالی است که تا قبل از این منابع صهیونیست بارها اعلام کرده بودند که صهیونیست‌ها روز جمعه درصدد تعرض دسته‌جمعی به مسجد الاقصی و قربانی در داخل آن به مناسبت عید یهودی پسح هستند.

اما اکنون پس از تهدیدات گروه‌های مقاومت فلسطین، این رژیم اعلام کرده که اصلا همچنین تصمیمی اتخاذ نشده است!

با این حال، گروهک‌ها و سازمان‌های تندرو یهودی موسوم به «جماعات هیکل» بار دیگر اعلام کردند که با وجود تهدیدات جنبش حماس، به مسجد الاقصی تعرض کرده و در داخل آن قربانی خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان