//
کدخبر: ۳۴۱۰۷۶ //

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله‌ صهیونیست‌ها در رام الله

وزارت بهداشت فلسطین بعد از ظهر امروز خبر داد که یک جوان 20 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر قدس در شمال غرب رام الله به شهادت رسیده است.

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله‌ صهیونیست‌ها در رام الله
به گزارش فرتاک نیوز،

 وزارت بهداشت فلسطین از شهادت «نهاد امین البرغوثی» جوان 20 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر قدس در روستای «النبی صالح» خبر داد.

خبرگزاری سما به نقل از وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد، البرغوثی از ساکنان روستای «کفر عین» بوده و ظهر امروز سه‌شنبه در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست در شمال غرب رام الله، به ضرب گلوله این نظامیان به شهادت رسیده است.


تصویر جوان فلسطینی

 

البرغوثی پس از اصابت گلوله صهیونیستها، به شدت زخمی شد. وی در منطقه البطن هدف گلوله جنگی نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد تا مداوا شود، ولی در پی جراحات وارده، شهید شد.

«بلال التمیمی» از فعالان رسانه‌ای گفت که این درگیریها در ورودی این روستا صورت گرفت و نظامیان اشغالگر، به سوی جوانان این روستا گلوله شلیک کرده و از گاز اشک‌آور استفاده کردند.

این در حالی است که منابع خبری روز گذشته از درگیری در محله شیخ جراح در قدس اشغالی و حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها خبر داد. در پی این درگیریها، حداقل 31 فلسطینی مجروح 12 نفر نیز بازداشت شدند.

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی همه یکشنبه هفته جاری در بیانیه‌های جداگانه‌ای به رژیم اشغالگر قدس درباره پیآمدهای تجاوزات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست علیه ساکنان محله الشیخ جراح هشدار دادند.

شامگاه شنبه گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست به منازل فلسطینیان ساکنان محله الشیخ جراح حمله کرده و با پرتاب سنگ باعث وارد آمدن خسارت‌هایی به منازل آن‌ها شده و تعدادی از ساکنان را زخمی کردند.

سخنگوی حماس همچنین فلسطینیان ساکنان قدس را به بسیج عمومی برای یاری ساکنان الشیخ جراح فراخواند و تأکید کرد که تمامی شهرها و روستاهای کرانه باختری و قدس بایستی به میدانی برای رویارویی با رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان بزدل تبدیل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان