//
کدخبر: ۳۴۰۴۶۲ //

کاهش محدودیت سفری در سه کشور

مقام‌های فرانسه، پرتغال و یونان محدودیت‌های سفری را برای مسافران کاملا واکسینه‌شده کاهش می‌دهند.


کاهش محدودیت سفری در سه کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از فوربس، با افزایش تقاضای مسافران برای سفرهای خارجی، مقام‌های برخی از مقاصد گردشگری محبوب جهان روند کاهش محدودیت‌های مسافرتی را آغاز کرده‌اند.

از این‌رو، دولت فرانسه اعلام کرده است، لزوم انجام آزمایش کرونا برای ورود به این کشور به زودی برای مسافران کاملا واکسینه‌شده لغو خواهد شد.

لزوم انجام آزمایش کرونا در ماه دسامبر به منظور مقابله با سویه «اُمیکرون» و برای تمام مسافرانی که از خارج از اتحادیه اروپا به فرانسه سفر می‌کردند به اجرا گذاشته شد.

به گفته یکی از مقام‌های ارشد فرانسه، این کشور در روزهای آینده لغو لزوم انجام آزمایش کرونا برای افراد واکسینه‌شده را اعلام خواهد کرد.

این خبر درحالی اعلام شده است که بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا روند کاهش محدودیت‌های کرونایی مرتبط با سفر، لزوم استفاده از ماسک و گردهمایی‌ها را آغاز کرده‌اند.

به گزارش گاردین، مقام‌های پرتغال و یونان نیز اعلام کرده‌اند که گردشگران واکسینه‌شده برای ورود به این دو کشور دیگر ملزم به ارائه نتیجه منفی آزمایش ویروس کرونا نیستند.

همچنین در حال حاضر تمام مسافران واکسینه‌شده‌ای که از اتحادیه اروپا به فرانسه سفر می‌کنند ملزم به ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا نیستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۴۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان