//
کدخبر: ۳۲۸۴۰۸ //

اختلاف واشنگتن و تل آویو بر سر تروریستی خواندن چند نهاد فلسطینی

درحالکیه آمریکا خواهان شفاف سازی اقدام صهیونیست‌ها در تروریستی اعلام کردن چند نهاد غیر نظامی فلسطینی است، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقام های آمریکایی از پیش در جریان قرار گرفته بودند.

اختلاف واشنگتن و تل آویو بر سر تروریستی خواندن چند نهاد فلسطینی
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه صهیونیستی معاریو به دنبال بیانیه جنجالی بنی گانتس وزیر جنگ رژیم تل آویو  برای تروریستی خواندن چند نهاد فلسطینی به نقل از یک منبع آگاه امنیتی روز شنبه گزارش داد که مقام های دولت آمریکا پیش از این بیانیه در جریان موضوع بودند و حتی اطلاعاتی در این مورد در اختیار آنها قرار گرفت.  

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روزجمعه  در واکنش به بیانیه گانتس اعلام کرد که واشنگتن خواهان شفاف سازی اسرائیل در این مورد است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیروز ۶ نهاد حقوقی فلسطینی را در فهرست گروه های تروریستی قرار داد. وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی در بیانیه ای ادعا کرد که این نهادها با جبهه خلق برای آزادی فلسطین ارتباط داشته و بین سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۲۱ بیش از ۲۰۰ میلیون یورو از برخی کشورهای اروپایی دریافت کرده است.

وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی اسامی چهار مورد از این نهادها شامل: الضمیر، جنبش بین المللی دفاع از کودکان فلسطین، الحق و اتحادیه کمیته های کشاورزی را اعلام کرده است.

پرایس علاوه بر درخواست برای توضیح در مورد این اقدام، گفت که باید از اقدام های یکجانبه از جمله شهرک سازی و ساخت و سازهای غیر قانونی اجتناب کرد.

رژیم صهیونیستی از سال ها پیش تحرک گسترده ای را علیه نهادهای حقوق بشری فلسطینی در اتحادیه اروپا به منظور قطع کمک به  این نهادهای غیرانتفاعی آغاز کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۴۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان