//
کدخبر: ۳۲۲۰۷۱ //

نشست بایدن و بنت به دلیل اوضاع افغانستان به تعویق افتاد

رسانه‌های صهیونیستی از تعویق نشست بین نخست‌وزیر این رژیم و رئیس‌جمهور آمریکا خبر داد.

نشست بایدن و بنت به دلیل اوضاع افغانستان به تعویق افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نشست «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم با «جو بایدن» به دلیل اوضاع افغانستان به تعویق افتاده است.

همزمان خبرنگار پایگاه خبری اکسیوس با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر اعلام کرد که انفجار کابل باعث به تعویق افتادن دیدار نفتالی بنت و جو بایدن شده است. این دیدار قرار بود ساعت 11:30 صبح امروز به وقت محلی (21:00 به وقت تهران) در کاخ سفید آغاز شود.

به نوشته خبرنگار اکسیوس، کاخ سفید به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اطلاع داده است که فعلا هتل محل اقامات خود را به قصد عزیمت به کاخ سفید برای دیدار با جو بایدن ترک نکند. علت این امر، برگزاری نشست میان بایدن و مشاورانش در خصوص افغانستان [مشخصاً انفجارهای کابل] عنوان شده است.

«جن پساکی» سخنگوی کاخ سفید هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده روز 26 آگوست (4 شهریور ماه) میزبان نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.

در بیانیه جن پساکی آمده بود که دو طرف در این دیدار قرار است در مورد مسائل اساسی و مهم مربوط به امنیت منطقه و جهان از جمله ایران گفت‌وگو کنند.

یک مقام آمریکایی درباره این دیدار گفت که که جوبایدن با نخست وزیر اسرائیل درباره نگرانی های مربوط به خارج از کنترل شدن ایران پس از خروج دولت ترامپ از توافق هسته‌ای مذاکره خواهد کرد. بایدن به نخست وزیر اسرائیل خواهد گفت که واشنگتن نیز نگرانی های تل آویو درباره تسریع برنامه هسته‌ای ایران را دارد ولی از طرف دیگر در شرایط کنونی به مسیر دیپلماسی با تهران پایبند است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۰۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان