//
کدخبر: ۳۲۰۷۱۴ //

تحریم چند شخصیت حقیقی و حقوقی در ارتباط با فروش نفت ایران

وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم یک شخص حقیقی و چند شرکت در ارتباط با وی به دلیل کمک به تامین مالی سپاه قدس از طریق فروش نفت ایران خبر داد.

تحریم چند شخصیت حقیقی و حقوقی در ارتباط با فروش نفت ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از وب سایت رسمی وزارت خزانه داری آمریکا، اداره کنترل دارایی‌های خارجی این وزارتخانه با انتشار بیانیه‌ای از تحریم چند شخصیت حقیقی و حقوقی در زمینه فروش نفت ایران، به بهانه حمایت مالی از سپاه قدس ایران خبر داد.

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه در بیانیه خود اعلام کرده که فردی به نام «محمود رشید الحسبی» را به دلیل استفاده از چند شرکت نفتی برای تسهیل انتقال نفت صادراتی ایران به مشتریان خارجی از جمله خریداران نفت ایران در جنوب شرق آسیا تحریم کرده است.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی است که از درآمد عاید از فروش نفت ایران برای حمایت از اهداف سپاه قدس استفاده می‌شود.

به گفته وزارت خزانه داری آمریکا، فرد نامبرده به همراه شرکت‌های ثبت شده به نام وی در عمان و رومانی و کلیه افرادی که برای مبادلات مالی با وی در ارتباط بوده‌اند، تحت پیگرد تحریم آمریکا قرار گرفته و اموال آنها در این کشور مسدود خواهد شد.

وزارت خزانه داری آمریکا از شرکت‌های «نیمر اینترنشنال ال‌.‌ال.سی»، «تجارت نفتی اوربیت»، «شرکت کشتیرانی بِریوِری»، و نفتکش «عمان پراید» به عنوان شرکت‌های تحت تحریم این وزارتخانه نام برده که همگی به صورت کامل و یا سهامی، متعلق به محمود الحسبی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۷۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان