//
کدخبر: ۳۲۰۵۱۸ //

یک جوان فلسطینی دیگر به شهادت رسید

جوان فلسطینی که هفته گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی زخمی شده بود امروز بر اثر شدت جراحات درگذشت.

یک جوان فلسطینی دیگر به شهادت رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

 یک جوان فلسطینی از اهالی شهر جنین کرانه باختری که به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر زخمی شده بود امروز چهارشنبه بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

به گزارش فلسطین الیوم، منابع پزشکی اعلام کردند که «ضیاء الصبارینی» هفته گذشته در تیراندازی نظامیان صهیونیستی زخمی شده بود و امروز بر اثر شدت جراحات جان باخت.

نظامیان اشغالگر حملات خود علیه شهروندان در همه مناطق کرانه باختری را شدت بخشیده و از زور سلاح و خشونت علیه آنها استفاده می کنند. رژیم صهیونیستی با هدف گسترش شهرک سازی و همچنین به دلایل امنیتی درصدد استیلای کامل بر کرانه باختری است.

در همین حال منابع سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شدند، در پی شهادت بیش از ۴۰ فلسطینی در کرانه باختری از ماه می(اردیبهشت ماه) تا کنون و ترس از تشدید تنش در این منطقه، رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم خواستار تیراندازی کمتر به سمت فلسطینی‌ها شده است.

حدود دو هفته پیش بود که «خالد عوض» جوان ۲۰ ساله فلسطینی، در پی اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به سر و شکم وی در شهرک «بیت امر» در الخلیل شهید شد. 

در نمونه‌ای دیگر، نظامیان صهیونیست یک کودک دوازده ساله فلسطینی در کرانه باختری را که همراه با پدرش سوار بر خودرو بود از ناحیه سینه هدف گرفته و به شهادت رساندند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان