//
کدخبر: ۳۱۹۵۰۳ //

عربستان میزبان ۲۰ هزار عمره‌گذار از ۱۰ آگوست

وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد که این کشور به زودی میزبان ۲۰ هزار عمره گذار خواهد بود.

 عربستان میزبان 20 هزار عمره‌گذار از 10 آگوست
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از الخلیج الجدید، عربستان سعودی اعلام کرد که در تاریخ 10 آگوست میزبان 20 هزار عمره‌گذار سعودی از داخل و خارج کشور خواهد بود و آنها اولین گروه حجاج را پس از پایان فصل حج امسال تشکیل می‌دهند.

بر اساس بیانیه‌ای که وزارت حج و عمره در روز یکشنبه منتشر کرد، زائران از مدینه منوره و مکه مکرمه بازدید خواهند کرد و رزرو برای انجام عمره تنها از خلال برنامه « اعتمرنا» صورت می‌گیرد.

« هشام سعید» سخنگوی وزارت حج و عمره تاکید کرد که کشورهایی می‌توانند اقدام به اعزام زائر کنند که در لیست ممنوعه وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی سعودی نباشند.

وی افزود: تعداد زائران در دوره‌های آتی به تدریج افزایش می‌یابد.

در این بیانیه که از سوی وزارت حج و عمره عربستان صادر شده، آمده است: دولت سعودی پیوسته بر سلامت حجاج و صحت و ایمنی آن‌ها تأکید می‌کند و این مسأله را در اولویت قرار می‌دهد؛ همچنانکه تمامی تسهیلات لازم را برای میهمانان خدا به منظور انجام مناسک حج فراهم می‌کند؛ به طوری که عربستان ظرف ده سال گذشته میزبان بیش از 150 میلیون حاجی بوده است.

پیش از این وزارت حج عربستان اعلام کرد در سایه ادامه همه گیری کرونا در جهان و ظهور جهش‌های جدید این ویروس، افراد مجاز برای شرکت در انجام مناسک حج سال 1442 هجری قمری تنها شهروندان و افراد مقیم داخل عربستانند که تعداد آن‌ها نیز تنها 60 هزار حاجی خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۵۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان