//
کدخبر: ۳۱۸۵۲۵ //

تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان

منابع خبری از تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان خبر دادند.

تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان
به گزارش فرتاک نیوز،

 خبرنگار شبکه المنار گزارش داد که امروز نظامیان دشمن صهیونیستی با تجاوز به مرزهای لبنان به منظور ترساندن یک چوپان لبنانی در منطقه «جبل السدانه» در جنوب مزارع شبعا اقدام به شلیک هوایی کردند.

خبرنگار المنار همچنین گزارش داد که دو هواپیمای جاسوسی دشمن صهیونیستی اقدام به انجام پروازهای ادامه‌دار در حریم هوایی مزارع شبعا و روستاهای «العرقوب» کردند و شب گذشته نیز دشمن در حریم هوایی روستای «الغجر» بمب‌های نور افکن شلیک کرد.

شبکه خبری المنار پنجشنبه گذشته از نقض حریم هوایی لبنان توسط جنگندهای ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد و افزود: جنگنده‌های ارتش صهیونیستی بر فراز منطقه «کسروان» به پرواز درآمدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در تخلفی دیگر در ساعت یک و 13 دقیقه بامداد پنجشنبه از شرق بیروت پایتخت لبنان موشک‌هایی را به منطقه القصیر در استان حمص شلیک کرد و به حمله هوایی تازه‌ای به خاک سوریه دست زد.

ارتش لبنان روز (جمعه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین بار حریم هوایی این کشور را نقض کردند که موضوع از طریق نیروهای موقت سازمان ملل مستقر در لبنان در حال پیگیری است.

در همین راستا «میشل عون« رئیس جمهوری لبنان از  «زینه عکر» وزیر دفاع و سرپرست وزارت امور خارجه و مهاجران در دولت موقت خواست تا به «امل مدللی» نماینده دائم لبنان در سازمان ملل متحد موضوع تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان را ابلاغ کند.

عون در این پیام از نقض پی در پی حاکمیت لبنان از سوی رژیم صهیونیستی به ویژه حریم هوایی این کشور برای حمله به خاک سوریه ابراز نارضایتی شدید کرده است و از سازمان ملل متحد خواسته به تجاوزهای صهیونیست‌ها رسیدگی کند.

لبنان بارها با ارسال نامه و شکایت به سازمان ملل متحد نسبت به تجاوزهای مستمر نیروهای رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و نادیده گرفتن قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل متعلق به لبنان از سوی این رژیم، هشدار داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۵۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان