//
کدخبر: ۳۱۶۷۹۸ //

خلاص شدن دانشجویان آمریکایی از ماسک زدن!

دانشگاه میشیگان اعلام کرد آن دسته از دانشجویان این دانشگاه که در برابر کرونا واکسینه شده‌اند، می‌توانند ترم آتی بدون ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دانشگاه حضور پیدا کنند.

خلاص شدن دانشجویان آمریکایی از ماسک زدن!
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از ام‌لایو، دانشگاه میشیگان در آمریکا اعلام کرد: آن دسته از دانشجویانی که به طور کامل در برابر کووید-۱۹ واکسینه شده‌اند، دیگر نیازی نیست در سایر محوطه دانشگاه ماسک بزنند و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

بدین ترتیب، با تغییر رویکرد دانشگاه میشیگان در برابر پاندمی کووید-۱۹، لازم است دانشجویان واکسیناسیون خود را به دانشگاه ارسال کنند.

مسئولان دانشگاه میشیگان اعلام کردند آن دسته از افرادی که واکسن نزده‌اند و یا اطلاعات واکسیناسیون خود را ارسال نکرده‌اند، اجازه ندارند قوانین کرونایی را زیرپا بگذارند و باید فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و ماسک زدن را ادامه دهند.

پس از اینکه جامعه دانشگاهی میشیگان اطلاعات واکسیناسیون خود را ارسال کردند، یک ایمیل تایید یا عدم تایید از سوی دانشگاه برای آنها ارسال می‌شود.

"مارک شیسل" رئیس این دانشگاه اظهار کرد: خوشحالیم که در دوران پاندمی کووید-۱۹،در روند مقابله با این بیماری پیشرفت داشته‌ایم و برداشتن ماسک و عدم توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی در افراد واکسینه شده از جمله این اقدامات مهم بوده است که باعث می‌شود ما حضور فیزیکی دانشجویان را از سر گیریم.

وی ادامه داد: واکسن کووید-۱۹ ایمن است و ما همه را تشویق می‌کنیم واکسن بزنند تا این بیماری تا ترم پاییز به طور کامل‌تری مدیریت شود.

در این میان، اگر دانشجویان اطلاعات واکسیناسیون خود را برای دانشگاه ارسال کنند، دانشگاه برای آنها جوایز فرهنگی و ورزشی نیز در نظر گرفته است.

تاکنون، واکسیناسیون بیش از ۲۱ هزار و ۴۰۰ دانشجوی این دانشگاه تایید شده است.

به گزارش ایسنا،"مارک شلیسل" پیش از این گفته بود که آموزش حضوری دانشگاه در سه پردیس در فصل پاییز، از سر گرفته می‌شود.

علاوه بر مسئولان دانشگاه، دانشجویان این دانشگاه نیز به فکر حفظ سلامتی خود هستند و تیم‌های دانشجویی دانشگاه "میشیگان" ۸۹ پیشنهاد را در شش گروه به دانشگاه ارائه دادند. هدف از این پیشنهادات که به عنوان بخشی از چالش‌های "کووید-۱۹" است، کمک به حفظ سلامتی دانشجویان در ترم پاییز است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۷۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان