//
کدخبر: ۳۱۵۰۲۵ //

ادامه تیراندازی‌ها در «کلمبوس» آمریکا؛ کشته شدن چهارمین نفر

تیراندازی بامداد امروز چهارشنبه به وقت محلی کلمبوس در ایالت اوهایو، جان یک زن را گرفت و تلفات تیراندازی‌ها طی چند روز اخیر در این شهر آمریکا را به چهار کشته رساند.

ادامه تیراندازی‌ها در «کلمبوس» آمریکا؛ کشته شدن چهارمین نفر
به گزارش فرتاک نیوز،

همزمان با تداوم تلفات گیری خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، شهر کلمبوس این کشور طی روزهای اخیر بارها صحنه این نوع تیراندازی بوده و حداقل چهار کشته داشته است.

بنا بر گزارش «ای بی سی ۶» و برخی دیگر از رسانه‌های محلی در آمریکا خبر داد، بامداد امروز چهارشنبه به قوت محلی یک زن بر اثر تیراندازی در یک محله در نزدیک شهر کلمبوس کشته شد.

پلیس آمریکا تیراندازی به یک زن و کشته شدن او در نتیجه این حمله را تایید کرد و خبر داد هنوز فردی به عنوان مظنون این تیراندازی مرگبار بازداشت نشده است.

مقام‌ها و رسانه‌های آمریکایی به جزئیات بیشتری درباره تیراندازی امروز در کلمبوس، عامل آن و انگیزه احتمالی وی اشاره نکرده‌اند.

مرگ یک زن آمریکایی در کلمبوس ایالت اوهایو در شرایطی انجام شده که این شهر طی روزهای شنبه و یکشنبه هم به دلیل تیراندازی‌های مرگبار خبرساز شده بود.

بنا بر اعلام رسانه‌ها و مقام‌های آمریکایی، طی روزهای اخیر و تا قبل از تیراندازی امروز سه نفر در نتیجه خشونت‌های مسلحانه کشته شده بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۰۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان