//
کدخبر: ۳۱۴۵۱۱ //

ترامپ: عجیب نیست که کشورمان به جهنم می‌رود!

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا به انتشار تصاویری که نشان میداد جو بایدن یادداشتهایی مملو از نکات ضد ترامپ به دست داشت، واکنش نشان داد.

ترامپ: عجیب نیست که کشورمان به جهنم می‌رود!
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، انتشار تصاویری از یادداشتهای "ضد ترامپ" در دستان جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا موجی از انتقادات را از این رهبر آمریکا به راه انداخت؛ آن هم نه فقط به خاطر اتکا به برگه‌های تقلب برای صحبت کردن، بلکه بابت حمله به سیاست‌های سلف خودش.

در بالای این یادداشت با عنوان "نکات مهمی از وزارت دادگستری"، نقطه نظراتی درباره سیاستهای دوره ترامپ فهرست وار نوشته شده بود. در این یادداشت عبارتهای "ترامپ از قدرت سوءاستفاده کرده، ما باید وضعیت را درست کنیم، وزارت دادگستری ترامپ از کنترل خارج است" دیده میشود.

ترامپ در پیامی در تلگرام گفت: کسی میتواند این را باور کند؟ جای تعجب ندارد که کشورمان به سمت جهنم حرکت میکند!

چهره‌های محافظه کار فورا از بایدن انتقاد کردند، نه فقط بابت همراه داشتن نکاتی مکتوب برای کمک به صحبت کردن، بلکه بابت انتقاد از سیاست‌های ترامپ و اینکه "او تا چه حد نیازمند فلش کارت است تا به یاد آورد که به اعتقاد او همه چیز تقصیر ترامپ است" انتقاد کردند.  

با این حال برخی از کاربران فضای مجازی این نکته را یادآوری کردند که ترامپ هم از یادداشتهای مشابه استفاده میکرد. بایدن قبلا هم در اولین کنفرانس خبری ریاست جمهوری خودش در ماه مارس و همین چند روز پیش در نشست حضوری با ولادیمیر پوتین در ژنو، یادداشت به دست دیده شده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان