//
کدخبر: ۳۱۲۹۷۱ //

"راهپیمایی پرچم‌ها" توسط وزیر جنگ اسرائیل لغو شد

روزنامه عبری زبان"یدیعوت آحارونوت" گزارش داد، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی تهدید حماس، تصمیم قاطعی را درباره برگزاری "راهپیمایی پرچم‌ها" اتخاذ کرد.

"راهپیمایی پرچم‌ها" توسط وزیر جنگ اسرائیل لغو شد
به گزارش فرتاک نیوز،

این روزنامه نوشت، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه پس از تهدید حماس تصمیم گرفت، "راهپیمایی پرچم‌ها" را که قرار بود پنجشنبه آتی برگزار شود لغو کند.

گانتس همچنین رایزنی‌های امنیتی و نظامی را درباره مجوز پلیس و ارتش اسرائیل درباره برگزاری "راهپیمایی پرچم‌ها" در قدس شرقی اشغالی انجام داد.

علاوه بر این، وزیر جنگ اسرائیل با رئیس ستاد، کمیسر پلیس، دادستان کل، رئیس پلیس و سایر مقامات گفتگو کرد.

تهدید حماس

پیش از این، محمد حماده، سخنگوی جنبش حماس پیام تهدید آمیز جدیدی را در خصوص اعطای مجدد مجوز احتمالی به "راهپیمایی پرچم‌ها" برای عبور از باب العامود در قدس شرقی اشغالی به اسرائیل ارسال کرد.

وی گفت: این اقدام اسرائیل با هدف ترمیم وجهه مخدوش خود صورت گرفته است.

حماده گفت: مقاومت شجاعانه مردم ما در کرانه باختری، بیت المقدس و مناطق داخلی، که مهمترین آنها موشک‌های مقاومت از غزه‌ قهرمان و با کرامت بود، کبر و غرور آنها را پس از اینکه قصد هتک حرمت مسجد الاقصی را داشتند، در هم شکست و آنها را وارد مخفیگاه‌هایشان کرد.

وی به اسرائیل نسبت به استفاده از بیت المقدس به عنوان ابزاری برای فرار از بحران‌های داخلی و شکستش در حل مشکلات سیاسی خود هشدار داد و از مردم فلسطین در بیت المقدس و فلسطین خواست تا جهت محافظت از مسجد الاقصی دربرابر شر صهیونیست‌ها و نقشه های آنها پنجشنبه آتی به سمت مسجد و اطراف آن بشتابند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۹۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان