//
کدخبر: ۳۰۶۱۹۸ //

افزایش بستری بیماران کرونایی در فرانسه، محدودیت ها جواب نداده است

به رغم سپری شدن یک هفته از محدودیت های سراسری در فرانسه، اما هنوز این محدودیت ها تاثیری بر روند مهار شیوع بیماری کووید ۱۹ نداشته و شمار افراد بستری شده در بخش مراقبت های ویژه به سطح نگران کننده ای رسیده است.

افزایش بستری بیماران کرونایی در فرانسه، محدودیت ها جواب نداده است
به گزارش فرتاک نیوز،

وزارت بهداشت فرانسه گزارش داد که تعداد بیماران در بخش های مراقبت ویژه کرونا با افزایش ۷۸ نفر دیگر به رکورد جدید پنج هزار و ۹۱۶ نفر رسید و این روند نشان می دهد که محدودیت های سراسری برای یک هفته هنوز اثری نداشته است.

فرانسه همچنین گزارش داد که ۳۸۵ مورد مرگ ویروس کرونا در بیمارستان ها در مقایسه با ۱۷۶ مورد در روز یکشنبه به ثبت رسیده است.

مسوولان فرانسوی روز دوشنبه هشت هزار و ۵۳۶ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا را اعلام کردند که در مجموع به پنج میلیون و هفت هزار نفر رسیده است.

به گزارش رویترز، طی سه هفته گذشته در فرانسه، میانگین افزایش هفتگی در حدود ۵.۶ درصد بوده است.

با افزایش مجدد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از هفته گذشته در فرانسه سومین دور محدودیت های قرنطینه در این کشور به اجرا گذاشته شد.

مدارس، رستوران ها و کسب و کارهای غیرضروری به مدت چهار هفته بسته شده اند و در این مدت قانون منع آمد و شد از هفت بعد از ظهر تا شش صبح به اجرا گذاشته خواهد شد.

افزایش تعداد مبتلایان در فرانسه در حالی رخ می دهد که دولت این کشور مانند سایر کشورهای اروپایی با کمبود واکسن ضد ویروس کرونا مواجه شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان