//
کدخبر: ۳۰۳۰۰۷ //

سریال ناتمام تیراندازی در آمریکا؛ مرگ ۲ تن و جراحت ۱۰ نفر در شیکاگو

در تداوم تیراندازی‌های پی در پی در اقصی نقاط آمریکا، شلیک یک فرد در یک مهمانی منجر به کشته شدن دو تن و جراحت چند نفر دیگر شد.

سریال ناتمام تیراندازی در آمریکا؛ مرگ 2 تن و جراحت 10 نفر در شیکاگو

 رسانه‌های آمریکایی از مرگ دستکم ۲ تن و جراحت ۱۰ تن دیگر در جریان تیراندازی در یک مهمانی در شیکاگو خبر دادند.

به گزارش فرتاک نیوز، به نقل از خبرگزاری «آسوشیتدپرس» این حادثه اوایل روز یکشنبه به وقت محلی در یک مهمانی در شیکاگو رخ داد و درجریان تیراندازی ۲ نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند. «خوزه ژارا» سخنگوی پلیس در بیانیه‌ای گفت ، نیروهای پلیس حوالی ساعت ۴:۴۰ بامداد در محل حادثه حاضر شدند.

سخنگوی پلیس شیکاگو جزئیات بیشتری در مورد این تیراندازی ارائه نداد. این در حالی است که گفته می‌شود که حال هفت نفر از مجروحان وخیم است و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

منابع خبری همچنین از تیراندازی در نیویورک و کشته شدن یک تن خبر دادند. شامگاه شنبه به وقت محلی نیویورک (بامداد یکشنبه به وقت تهران) فردی مسلح بعد از خروج از خودرو تعدادی را به گلوله بست که در نتیجه آن «برایان سانون» ۱۷ ساله در صحنه تیراندازی جان باخت.

بنا بر گزارش این رسانه محلی در نیویورک، اداره پلیس این شهر آمریکا خبر داد که فرد مسلح در این تیراندازی، حداقل یک جوان ۱۸ و یک جوان ۱۹ ساله را هم زخمی کرده است.

پلیس نیویورک با بیان اینکه زخمی‌ها به بیمارستان منتقل شده‌اند، خبر داد که فرد ضارب متواری است و تلاش‌ها برای شناساسی هویت و دستگیری وی ادامه دارد.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می‌شود که برخی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

بر اساس گفته مرکز «آرشیو خشونت با سلاح گرم» در آمریکا، تا یکم دسامبر سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۷۴۰۰ مورد قتل و بیش از ۳۶ هزار مورد جراحت با سلاح گرم در این کشور ثبت شده است. از این میان ۱۲۸۹ مورد در دفاع از خود، ۲۰۴۳ مورد تیراندازی غیرعمدی و ۵۸۷ مورد تیراندازی کور بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۰۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان