//
کدخبر: ۲۹۸۲۳۸ //

رژیم تل آویو سطح آماده‌باش امنیتی در سفارتخانه‌هایش را افزایش داد

به گفته یک شبکه عربی‌زبان، رژیم صهیونیستی پس از انفجار در مقابل سفارت این رژیم در هند، سطح آماده‌باش امنیتی در سفارتخانه‌های خود را افزایش داده است.

رژیم تل آویو سطح آماده‌باش امنیتی در سفارتخانه‌هایش را افزایش داد

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی خبر داد که پس از انفجار عصر جمعه در نزدیکی سفارت این رژیم در دهلی نو، تل آویو سطح امنیتی را در تمامی سفارتخانه‌های خود در دیگر کشورها افزایش داده و سفارت این رژیم در هند نیز همچنان در بالاترین سطح امنیتی به سر می‌برد.

به نوشته وبگاه شبکه الجزیره، طبق تصمیم مسئولان صهیونیستی، تعداد نگهبانان در اطراف و داخل سفارتخانه‌های این رژیم افزایش یافته است. شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد که نشانه‌هایی از دست داشتن گروههای مرتبط با ایران در این انفجار مشاهده شده و بعید نیست که حملات دیگری از این دست صورت گیرد. 

به گزارش فرتاک نیوز، گروه «جیش الهند» روز گذشته در بیانیه‌ای مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفت و اعلام کرد که این اقدام صرفا یک پیش درآمد بود و تلویحا به انجام حملات دیگر اشاره کرد.

«ران مالکا» سفیر تل آویو در هند نیز به خبرگزاری فرانسه گفت که سفارتخانه پیش از انفجار نیز به دلیل دریافت پیام‌های تهدیدآمیز در حالت آماده‌باش بود و مدعی شد که از انفجار عصر جمعه شوکه نشده است.

پلیس هند گفته است که دستگاه انفجاری داخل گلدانی در پیاده‌رو نزدیک سفارت رژیم صهیونیستی تعبیه شده بود و تلفات جانی یا خساراتی به ساختمان این سفارتخانه وارد نکرده و صرفا شیشه سه خودرو شکسته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۲۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان