//
کدخبر: ۲۹۳۹۸۲ //

ترامپ بالاتر از اوباما، «تحسین‌برانگیزترین فرد» آمریکا شد

نظرسنجی موسسه «گالوپ» نشان می‌دهد، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در صدر فهرست ۱۰ فرد تحسین‌برانگیز سال ۲۰۲۰ این کشور و باراک اوباما در رتبه دوم قرار گرفت.

ترامپ بالاتر از اوباما، «تحسین‌برانگیزترین فرد» آمریکا شد

نتیجه نظرسنجی موسسه گالوپ در آمریکا نشان می‌دهد، دونالد ترامپ توانست رتبه اول فهرست ۱۰ فرد تحسین‌برانگیز در آمریکا را به خود اختصاص دهد.

به نوشته وبگاه هیل، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا رکورد ۱۲ ساله باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق این کشور در قرار داشتن در صدر فهرست افراد تحسین‌برانگیز آمریکا را شکست.

طبق این گزارش، نتیجه نظرسنجی گالوپ که امروز سه شنبه منتشر شد حاکی از آن است که ترامپ در سال ۲۰۲۰ تحسین‌برانگیزترین فرد در آمریکا شده است.

طبق این نظرسنجی، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا با ۱۸ درصد آرا در صدر فهرست ۱۰ فرد تحسین‌برانگیز این کشور قرار بگیرد و اوباما با ۱۵ درصد در رتبه دوم قرار گرفت. 

جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب آمریکا هم در این نظرسنجی با ۶ درصد آرا، رده سوم این فهرست را از آن خود کرد. «آنتونی فائوچی» رئیس موسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا با سه درصد در رتبه چهارم قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز ، طبق نظرسنجی گالوپ، «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان با اخذ دو درصد آرا رده پنجم این فهرست را کسب کرد. 

«ایلان ماسک»، بنیانگذار شرکت آمریکایی تِسلا، «برنی سندرز» سناتور شناخته شده ایالت ورمونت، «بیل گیتس» بنیانگذار مایکروسافت، «لبران جیمز» بسکتبالیست مشهور آمریکایی و «دالایی لاما» رهبر معنوی تبتی‌ها با کسب یک درصد آرا در رده‌های بعدی این لیست قرار گرفتند.

با مشخص شدن نتیجه نظرسنجی گالوپ در سال ۲۰۲۰، این دهمین بار است که ترامپ در فهرست ۱۰ فرد تحسین برانگیز آمریکا قرار می‌گیرد. وی در سال‌های ۱۹۸۸، ۱۹۸۹ و ۲۰۱۱ هم در این فهرست قرار گرفته بود.

حضور بایدن در فهرست ۱۰ فرد تحسین‌برانگیز در آمریکا، تا قبل از سال جاری فقط یک بار و در سال ۲۰۱۸ سابقه داشته است.

طبق نظرسنجی گالوپ، ۴۸ درصد از جمهوری‌خواهان ترامپ را تحسین‌برانگیزترین فرد آمریکا انتخاب کردند که این موضوع تا قبل از این سابقه نداشت و هیچ شخصی نتوانسته بود بیشتر از دو درصد نظر مساعد جمهوری‌خواهان را جلب کند.

وضعیت ترامپ و اوباما در میان افراد وابسته به احزاب مستقل در آمریکا با هم برابر است و هر دوی آنها نظر مساعد ۱۱ درصد از مستقل‌ها را کسب کردند.

نظرسنجی موسسه گالوپ طی روزهای اول تا ۱۷ دسامبر (۱۱ تا ۲۷ آذر) و از ۱۰۱۸ فرد بزرگسال در آمریکا گرفته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۹۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان