//
کدخبر: ۲۹۱۲۸۰ //

نخست وزیر عراق: هرگز تقسیم و تجزیه را نمی پذیریم

نخست وزیر عراق امروز در سخنانی به مناسبت سومین سالروز پیروزی کشورش بر داعش اعلام کرد: عراق هرگز تقسیم و تجزیه را نمی پذیرد.

نخست وزیر عراق: هرگز تقسیم و تجزیه را نمی پذیریم

به نقل از المعلومه، مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق امروز با سفر به شهر «الفلوجه» در استان الانبار در جمع فرماندهان امنیتی و نظامی این استان گفت: پیروزی عراق بر داعش، پیروزی بود که خون عراقی‌ها برای شرافت و سرزمین خود بر زمین ریخته شد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی تصریح کرد: تمامی رزمندگان، افسران و درجه‌داران در ارتش، پلیس، سرویس مبارزه با تروریسم، حشد شعبی و پیشمرگه و تمام کسانی که با این گروه تروریستی جنگیدند، رهبران این پیروزی هستند که با فداکاری و قهرمانی آن را به ملت عراق تقدیم کردند.

مصطفی الکاظمی تاکید کرد: جوانان گوش دهید. این پیروزی، عراقی است. خونی که برای شرافت و سرزمین ریخته شد، عراقی است. فداکاری‌های صورت گرفته، عراقی است. دوستان ما در سراسر جهان به ما کمک کردند اما پیروزی به دست آمده با تلاش و فداکاری‌های عراقی محقق شد و این ما بودیم که در نهایت پیروز شدیم.

نخست‌وزیر عراق ادامه داد: فلوجه، الخالدیه و الانبار مناطقی بودند که داعش تلاش کرد آنها را از عراق برباید اما عراق تقسیم و تجزیه را نمی‌پذیرد.

روز دهم دسامبر (۲۰ آذرماه) مصادف با سومین سالروز پیروزی عراق بر گروه تروریستی داعش است و دبیرخانه هیات وزیران این کشور امروز را به منظور گرامیداشت این مناسبت، تعطیل عمومی اعلام کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۲۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان