//
کدخبر: ۲۸۹۶۱۲ //

۱۵۵ معترض به قرنطینه بازداشت شدند

پلیس پایتخت انگلیس از بازداشت حداقل ۱۵۵ نفر از معترضان نسبت به تدابیر قرنطینه‌ای خبر داده است.

۱۵۵ معترض به قرنطینه بازداشت شدند

پلیس لندن روز شنبه اعلام کرد: ماموران پلیس 155 نفر از معترضان را که قصد شکستن تدابیر قرنطینه‌ای را داشتند، بازداشت کرده‌اند. این معترضان همچنین مخالفت خود را با واکسن ویروس کرونا اعلام کرده‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز،پلیس لندن افزود: بازداشت شدگان به خاطر جرم‌های مختلفی از جمله یورش به یک مامور پلیس، حمل مواد مخدر و بی توجهی به محدودیت‌های کرونایی بازداشت شده‌اند.

محدودیت‌های کرونایی فعلی در انگلیس تا 2 دسامبر (12 آذرماه) ادامه خواهد داشت و پارلمان این کشور اول دسامبر درباره طرح جدید دولت بوریس جانسون برای اعمال محدودیت‌های کرونایی تصمیم گیری خواهد کرد.

یک مامور پلیس تعداد شرکت کنندگان در اعتراضات لندن را حدود 300 تا 400 نفر ارزیابی کرده است. تظاهرات کنندگان معترض شعارهایی در مخالفت با پوشیدن ماسک و تدابیر قرنطینه‌ای و محدودکننده سر دادند.

مایکل گووه وزیر کابینه انگلیس شنبه در اظهاراتی گفت: اگر نمایندگان پارلمان از طرح جدید دولت برای اعمال محدودیت‌ها حمایت نکنند، بیمارستان‌ها تحت فشار شدیدی قرار خواهند گرفت.

بیش از 20 میلیون نفر در سراسر انگلیس مجبور خواهند بود تا 2 دسامبر با محدودیت‌های شدید کرونایی زندگی کنند، البته قرار است نمایندگان پارلمان اول دسامبر درباره تمدید یا لغو این محدودیت‌ها رای گیری کنند.

ولی تعداد زیادی از نمایندگان حزب محافظه کار مخالفت خود را با طرح جدید اعمال محدودیت‌ها که توسط دولت بوریس جانسون پیشنهاد شده است، اعلام کرده‌اند.

برخی نمایندگان بر این باورند که مناطقی که برای اعمال محدودیت‌های جدید پیشنهاد شده است، نرخ پایین آلودگی و ابتلا به ویروس کرونا داشته‌اند ولی شدیدترین و سختگیرانه ترین قوانین قرار است در آنجا اجرا شود. برخی نمایندگان دیگر نیز معتقدند که تدابیر جدید موجب ضرر و زیان اقتصادی غیر ضروری به کسب و کارهای محلی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۶۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان