//
کدخبر: ۲۸۷۵۶۴ //

نتانیاهو حماس را به هدف قراردادن تاسیسات زیربنایی تهدید کرد

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، جنبش حماس را به حملات موشکی به مناطق اشغالی متهم و تهدید کرد که تاسیسات زیربنایی حماس در غزه را هدف حملات قرار می دهد.

نتانیاهو حماس را به هدف قراردادن تاسیسات زیربنایی تهدید کرد

به نقل از "اسپوتنیک"، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در جلسه هفتگی کابینه ، با اشاره به لزوم حفظ اسرار نظامی، تهدیداتی را متوجه حماس کرد.

وی با تروریست خواندن گروه های مقاومت، تهدید کرد: "هزینه ای که برای ادامه حملات خود پرداخت خواهید کرد بسیار بالا خواهد بود". نتانیاهو با اعلام اینکه رژیم صهیونیستی هیچ حمله ای از غزه را نمی پذیرد گفت: "ما را حتی در بحران کرونا آزمایش نکنید".

به گزارش فرتاک نیوز، ارتش رژیم اشغالگر قدس، صبح روز یکشنبه از بمباران غزه بوسیله بالگرد و تانک خبر داد که بنا به اعلام ارتش در پاسخ به پرتاب موشک از نوار غزه صورت گرفت.

مقاومت فلسطین از چند روز قبل با نزدیک شدن به سالگرد شهادت بهاء ابوالعطا از فرماندهان ارشد گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین و در پی تهدیدات غیر مستقیم رژیم صهیونیستی در حالت آماده باش کامل بوده  و برای هر تجاوز صهیونیست ها اعلام آمادگی کرده است.

اما درعین حال حماس مسوولیت حملات اخیر به مناطق اشغالی را نه تایید و نه رد کرده است. همچنین روزنامه "القدس" چاپ بیت المقدس در گزارشی به نقل از منابع مطلع خود ادعا کرد که این فرضیه محتمل است که شلیک موشک ها بعلت هوای بارانی و ایجاد اتصالی منجر به نقص فنی در دستگاه ها صورت گرفت است.

درآخرین تحولات نوار غزه همچنین ، حازم قاسم سخنگوی حماس از اعزام هیاتی به قاهره برای مذاکره با جنبش فتح با رویکرد تلاش برای منافع ملی مشترک خبر داد. دور سوم مذاکرات این دو گروه مقاومت، درحالی آغاز خواهد شد که در سپتامبر گذشته (شهریور ماه) مذاکراتی را در رام الله و بیروت برای مصالحه ملی انجام دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان