//
کدخبر: ۲۸۵۰۶۵ //

ابوظبی با رژیم صهیونیستی قرارداد تازه امضا کرد

رسانه‌های صهیونیستی از امضای قرارداد واردات مشروبات الکلی به امارات میان ابوظبی و تل‌آویو خبر دادند.

ابوظبی با رژیم صهیونیستی قرارداد تازه امضا کرد

پایگاه خبری خلیج آنلاین به نقل از روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که امارات متحده عربی با یک شرکت صهیونیستی تولید مشروبات الکلی در ارتفاعات جولان اشغالی سوریه جهت واردات مشروب قرارداد امضا کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز،این توافق در شرایطی صورت می گیرد که کشورهای سراسر جهان به ویژه اتحادیه اروپا در تلاش برای تحریم تولیدات شهرک‌های صهیونیستی در اراضی اشغال شده از سال 1967 یعنی جولان و کرانه باختری و قدس اشغالی هستند. شرکت مذکور که با امارات متحده عربی قرارداد امضا کرده نیز در شهرک های غیر قانونی فعالیت می‌کند.

به گزارش این روزنامه صهیونیستی مشروبات ساخته شده در شهرک صهیونیست‌نشین «کنسرین» در جولان اشغالی هفته آینده وارد بازارهای امارات می‌شود.

بر اساس این گزارش توزیع این مشروبات از بازار دبی آغاز شده و سپس به سراسر مناطق امارات می‌رسد.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز به نقل ازیائیر شابیرا، رئیس اجرایی کارخانه مشروب سازی این شهرک صهیونیست نشین اعلام کرد که ما از اینکه ساکنان و مهمانان امارات از مشروبات اسرائیلی استفاده کند بسیار خوشحال و هیجان زده هستیم.

امارات متحده عربی بلافاصله پس از اعلام توافق عادی‌سازی با رژیم اشغالگر صهیونیستی همکاری‌های خود را با این رژیم در زمینه‌های مختلف آغاز کرده است. در همین زمینه لیگ فوتبال امارات روز گذشته از امضای توافقنامه همکاری با لیگ رژیم‌صهیونیستی با هدف آن چه که آن را تبادل تجربیات و سازماندهی مسابقات مشترک میان باشگاههای دو طرف توصیف کرد خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۰۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان