//
کدخبر: ۲۸۳۹۷۷ //

حساب بانکی دونالد ترامپ لو رفت

یک روزنامه مشهور آمریکایی فاش کرده است که چین یکی از ۳ کشور خارجی است که ترامپ در آنجا حساب بانکی خود را حفظ کرده است.

حساب بانکی دونالد ترامپ لو رفت

روزنامه نیویورک تایمز سه شنبه فاش کرد که سوابق مالیاتی دونالد ترامپ نشان می دهد که چین یکی از 3 کشور خارجی است که ترامپ همچنان حساب بانکی خود را در آن حفظ کرده است.

بر اساس این گزارش، حساب بانکی مذکور توسط شرکت مدیریت هتل های بین‌المللی ترامپ اداره و کنترل می شود و طی سال های 2013 تا 2015 میلادی، 188561 دلار مالیات در چین پرداخته است.

ترامپ علاوه بر این حساب بانکی در چین، حساب های بانکی دیگری در بریتانیا و ایرلند دارد. حساب های بانکی خارجی ترامپ تحت عنوان نام شرکت ها نگهداری می شود.

به گزارش فرتاک نیوز،این اسناد مالیاتی نشان نمی دهد که چه مقدار پول از طریق حساب های بانکی خارجی ترامپ منتقل شده است. این اسناد نشان می دهد که شرکت مدیریت هتل های ترامپ تنها چند صد هزار دلار از درآمد خود در چین را گزارش داده است.

آلن گارتن وکیل سازمان ترامپ در این باره گفت: این شرکت حساب بانکی در یک بانک چینی باز کرده است که شعبه ها و دفاتری در آمریکا دارد تا مالیات مربوط به فعالیت های تجاری اش در چین را بپردازد.

گزارش نیویورک تایمز در حالی منتشر شده است که چین یکی از موضوعات اصلی در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2020 است.

ترامپ بارها ادعا کرده است که چین خواستار پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری است چون بایدن مواضع بسیار ملایمی در قبال پکن دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان