//
کدخبر: ۲۸۲۹۱۴ //

تست کووید-۱۹ رئیس‌جمهوری آمریکا منفی شد

پزشک کاخ سفید ۱۰ روز پس از ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا اعلام کرد، تست کووید-۱۹ رئیس‌جمهوری آمریکا منفی شده است و او دیگر ناقل این بیماری به دیگران نیست.

 تست کووید-۱۹ رئیس‌جمهوری آمریکا منفی شد

به نقل از خبرگزاری رویترز، ساعاتی پیش از آغاز دوباره گردهمایی‌های انتخاباتی دونالد ترامپ، کاخ سفید با صدور اطلاعیه‌ای به نقل از دکتر شان کانلی اعلام کرد، تست کرونای رئیس‌جمهوری آمریکا در روزهای متوالی منفی شده است.

دکتر کانلی گفت، آزمایش‌های منفی و سایر داده‌های بالینی و آزمایشگاهی "نشان‌دهنده عدم تکثیر ویروس قابل تشخیص" است. او افزود، تیم پزشکی ترامپ تشخیص داد که براساس داده‌ها و دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده "رئیس جمهور عامل سرایت‌دهنده‌ به دیگران نیست."

به گزارش فرتاک نیوز،دونالد ترامپ دوشنبه شب با برگزاری یک تجمع انتخابات در سنفورد فلوریدا، برنامه کاری عادی خود را از سر گرفت. اولین بار است که گردهمایی انتخابات ترامپ از دوم اکتبر که تست کرونای او مثبت اعلام شد، برگزار می‌شود. با این حال، او حضورهای سرزده‌ای مثل رفتن به میان حامیانش مقابل بیمارستان والتر رید یا سخنرانی از بالکن کاخ سفید را در کارنامه دارد.

منتقدان، ترامپ را بابت عدم ترغیب حامیانش در کمپین‌ها و حتی کارکنان کاخ سفید برای استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی سرزنش می‌کنند. دست‌کم ۱۱ تن از مقام‌های نزدیک به ترامپ به کرونا مبتلا شده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان