//
کدخبر: ۲۸۲۳۳۸ //

پوتین: شمار زیادی از تدابیر محدودکننده در دوران ترامپ علیه روسیه ارائه شد

رئیس جمهوری روسیه گفت، ایالات متحده از یک "اتفاق نظر دو حزبی" برای محدود کردن رویه در تمام عرصه های توسعه بهره برداری می کند.

پوتین: شمار زیادی از تدابیر محدودکننده در دوران ترامپ علیه روسیه ارائه شد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیا-۲۴ گفت، در سال های اخیر مسکو و واشنگتن به چند توافق مثبت در تحکیم روابط دوجانبه دست یافته اند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ پوتین همچنین گفت: اهدافی که پیشتر از سوی دونالد ترامپ اعلام شده بود، قطعا به صورت کامل اجرایی نشده اند. علت این ناکامی عمدتا به دلیل اتفاق نظر دو حزبی خاص درباره لزوم محدود کردن روسیه و محدود کردن توسعه در کشور ماست.

رئیس جمهوری روسیه افزود: علاوه بر این، این موضع در همه موارد برای محدود کردن روسیه در تمام حوزه های توسعه وجود دارد. تا جایی که ما متوجه شده ایم، این قطعا به عنوان یک ابزار بازدارنده برای دولت کنونی آمریکا خدمت کرده است.

پوتین همچنین در پاسخ به پرسشی درباره اینکه پیروز انتخابات آمریکا کیست، گفت: من در مورد تمایلاتمان چه چیز می توانم بگویم؟

او افزود: همگی ما به خوبی می دانیم که رئیس جمهور ترامپ بارها درباره گسترش روابط آمریکا – روسیه صحبت کرده است و ما از این بابت قدردانی می کنیم. زمانی که ترامپ در روزهای اول ورود به رقابت کاخ سفید در این رابطه صحبت می کرد، ما هم قطعا تمایل نشان دادیم. با این حال لازم است که نگاهی غیر جانبدارانه به تحولاتی که اخیر رخ داده، بیندازیم. ما قصد داشتیم تا در روابط دوجانبه به دستاوردهای زیادی برسیم. قصد ندارم لیستی از تمام تحولاتی که تاکنون در روابط دو طرف رخ داده، ارائه کنم اما قطعا این موارد وجود دارند.

رئیس جمهوری روسیه در ادامه بحث را به سمت تحریم های واشنگتن علیه روسیه در سال های اخیر کشاند. او گفت: قطعا شمار زیادی از تدابیر محدودکننده در دوران ترامپ علیه روسیه ارائه شد. در مجموع ۴۶ تصمیم در رابطه با اعمال تحریم های جدید یا توسعه تحریم های قبلی گرفته شد.

ولادیمیر پوتین همچنین گفت که بسیاری از ارزش های جناح چپ که مشابه ارزش های مسیحیت است، دوست دارد. او گفت ۱۸ تا ۲۰ سال عضو حزب کمونیست اتحاد شوروی بوده است. پوتین گفت: من عضو عادی اما کاملا متعهد بودم. هنوز هم بسیاری از ارزش های جناح چپگرا را دوست دارم. برابری، برادری. چه چیز بدی درباره آنها وجود دارد؟ این ها در مسیحیت هم هستند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان