//
کدخبر: ۲۸۱۹۴۶ //

ترامپ زمان ترخیصش از بیمارستان را اعلام کرد

رئیس‌جمهور آمریکا که به دلیل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در یک بیمارستان نظامی بستری شده، با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر اعلام کرد که ساعت ۶:۳۰ عصر امروز [ساعت ۲ بامداد سه‌شنبه به وقت تهران] از بیمارستان مرخص خواهد شد.

ترامپ زمان ترخیصش از بیمارستان را اعلام کرد

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که به دلیل ابتلا به بیماری کووید-19 از جمعه شب در بیمارستان نظامی والتر رید در ایالت مریلند بستری بوده است، دقایقی پیش در پیامی توئیتری اعلام کرد که ساعت 6:30 عصر به وقت محلی (2 بامداد سه‌شنبه به وقت تهران) این بیمارستان نظامی را ترک خواهد کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، ترامپ دوشنبه شب به وقت تهران در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: من امروز ساعت 6:30 عصر از مرکز پزشکی فوق‌العاده والتر رید مرخص خواهم شد. حالم واقعاً خوب است. از کووید نترسید. اجازه ندهید بر زندگی شما مسلط شود. در دولت ترامپ، ما داروها و دانسته‌های علمی واقعاً فوق‌العاده‌ای را [برای مقابله با کرونا] توسعه داده‌ایم. احساس می‌کنم که حالم از 20 سال قبل هم بهتر است!

رئیس‌جمهور آمریکا که شب گذشته در اقدامی عجیب و جنجال‌برانگیز با وجود ابتلا به بیماری شدیداً مسری کووید-19 همراه با محافظان خود برای دقایقی از بیمارستان خارج شده و سوار بر یک خودروی ضدگلوله در جمع هواداران خود که خارج از بیمارستان تجمع کرده بودند حضور یافته بود، پیش از اعلام خبر مرخص شدنش از بیمارستان در پیامی توئیتری درباره این اقدام خود نوشت: گزارش شده است که رسانه‌ها از اینکه من [دیشب] سوار یک خودروی امن شدم تا از هواداران و حامیان بسیاری که برای ادای احترام به رئیس‌جمهور خود ساعت‌ها و حتی روزها خارج از بیمارستان منتظر ایستاده بودند تشکر کنم، ناراحت هستند. اگر این کار را نمی‌کردم، همین رسانه‌ها می‌گفتند چه بی‌ادب!!!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان