//
کدخبر: ۲۸۱۵۳۴ //

ترامپ دچارمشکل تنفسی شد

یک رسانه وابسته به حزب دموکرات مدعی است علائم رئیس‌جمهور آمریکا بیش از تب و سرفه است و وی به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان منتقل شده است.

ترامپ دچارمشکل تنفسی شد

«تلگراف» به نقل از «شان کنلی» پزشک معالج دونالد ترامپ، حال رئیس‌جمهور آمریکا را که به کووید ۱۹ مبتلا شده مساعد ارزیابی می‌کند و از عدم نیاز وی به دستگاه اکسیژن خبر می‌دهد. همچنین گفته می‌شود که برای او داروی «رمدسیویر» تجویز شده است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ با این حال، تلگراف به نقل از سی‌ان‌ان آمریکا می‌افزاید که ترامپ با مشکلات تنفسی مواجه شده و به همین دلیل به بیمارستان منتقل شده است.

سی‌ان‌ان رسانه نزدیک به حزب دموکرات است و مدعی شده که خبر مشکل تنفسی ترامپ را از یکی از وابستگان کاخ سفید گرفته است.

اگرچه جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات آمریکا، تبلیغات منفی علیه ترامپ را تعلیق کرده است، رسانه‌های وابسته به او می‌کوشند، ابتلای ترامپ به کووید ۱۹ را به سهل‌انگاری او از بابت کوچک شمردن خطر کرونا نسبت بدهند.

همزمان، رسانه‌های دموکرات می‌گویند کاخ سفید آنگونه که باید درباره وضعیت جسمانی ترامپ شفاف سازی نمی‌کند.

هنوز اعلام نشده که احتمالاً چند روز از ابتلای ترامپ و همسرش به کووید ۱۹ می‌گذرد ولی معمولاً علایم شدیدتر در هفته دوم نمود پیدا می‌کند و آنچه که مسلم است؛ ترامپ امروز با پای خود به طرف بالگردی که عازم بیمارستان نظامی «والتر رید» بود؛ رفت.

با این حال، به دلیل وزن بالا و کهولت سن، ترامپ در شمار بیماران پرخطر محسوب می‌شود و هیچ معلوم نیست که وضعیت او وخیم نشود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۵۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان