//
کدخبر: ۲۸۱۹۹۵ //

بایدن: نباید ترامپ را "دلقک" خطاب می کردم

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت، نباید ترامپ را در نخستین مناظره انتخاباتی "دلقک" خطاب می‌کرد.

بایدن: نباید ترامپ را "دلقک" خطاب می کردم

به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن، کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در میامی گفت: باید به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در نخستین مناظره انتخاباتی می‌گفتم که کارش دلقک‌مآبانه بود تا اینکه او را یک دلقک خطاب کنم.

وی افزود، در مناظره ۹۰ دقیقه‌ای هفته گذشته با ترامپ رعایت رفتار مودب واقعا سخت بود. آن مناظره واقعا دشوار بود. من واقعا نمی‌خواستم با وارد شدن به یک مسابقه فریاد زدن با ترامپ، به روند مناظره بیش از اینها توهین کنم.

به گزارش فرتاک نیوز،مناظره هفته گذشته نخستین مناظره رو در رو بین ترامپ و بایدن در کارزار انتخاباتی بود. بسیاری از دموکرات‌ها و سایرین رفتار ترامپ را در جریان آن مناظره مورد انتقاد قرار دادند و به حملات لفظی و قطع حرف‌های بایدن از سوی ترامپ اشاره کردند.

بایدن ادامه داد: من می‌خواهم با شما بسیار صادق باشم. فکر می‌کنم این برای ملتی که قلدری رئیس جمهوری خودشان را می‌بیند، شرم آور است.

کمیسیون مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری از زمان نخستین مناظره اعلام کرد که در حال بررسی تغییراتی برای شکل مناظره بعدی است تا روند گفتگوها درباره مسائل مختلف به صورت منظم انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۹۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان