//
کدخبر: ۲۷۸۸۲۲ //

گروه‌های مقاومت: توافق عادی سازی مستلزم تحرک مردمی، عربی و اسلامی است

گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند: عادی سازی روابط بین نظام بحرین و دولت اشغالگر ضربه‌ای خیانتکارانه به فداکاری‌های ملت فلسطین، امت و شهدای آن است.

گروه‌های مقاومت: توافق عادی سازی مستلزم تحرک مردمی، عربی و اسلامی است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری معا، اسماعیل رضوان، یک رهبر جنبش حماس در کنفرانسی خبری در غزه گفت: این اعلام خجالت‌آور بیانگر اراده ملت‌های هوشیار و مقاوم نیست این مساله مستلزم تحرکی مردمی، اسلامی و عربی برای حذف عادی سازی و عادی کنندگان، وحدت تمام تلاش‌ها برای یاری به مساله فلسطین و حمایت از آن در تمام رویکردهاست.

وی افزود: این عادی سازی خیانتی جدید است که می‌طلبد سازمان آزادیبخش فلسطین فورا از اتحادیه عرب که مسؤولیت‌هایش را در قبال حمایت از مساله فلسطین و نابودی عادی سازی کنار گذاشته، خارج شود.

به گزارش فرتاک نیوز؛ رضوان ادامه داد: این سقوط غیراخلاقی برخی سازمان‌های عربی بر تشکیلات خودگردان واجب می‌سازد بر راه حل تسلیم و مذاکره تکیه نکند و انفکاک عملی از اشغالگران را جامه عمل بپوشاند و از محدودیت‌های توافقنامه‌های شوم خارج شود و راهکار ملت فلسطین در مقابله با اشغالگری را با همه روش‌های ممکن تا آزادسازی فراگیر برگزیند.

این رهبر حماس خواستار سرعت در تحقق وحدت ملی و احیای وحدت داخلی و توافق بر سر استراتژی ملی مقابله فراگیر با اشغالگران شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان