//
کدخبر: ۲۷۸۶۹۱ //

هنیه: لبنان پایتخت مقاومت و وحدت است

رئیس دفتر سیاسی حماس و مجمع علمای مسلمان پیرامون مساله فلسطین دیدار کردند.

هنیه: لبنان پایتخت مقاومت و وحدت است

به نقل از سایت المیادین، شیخ حسان عبدالله، رئیس هیئت مدیره "مجمع علمای مسلمان" لبنان از اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس استقبال کرد و گفت، مقاومت فلسطین در راس آن، دو جنبش حماس و جهاد اسلامی مسوول بسیج کردن همه نیروها در جنگ با دشمن صهیونیستی هستند و مشغول شدن آنها به عرصه های دیگر، نابود کردن تلاش هاست و رژیم صهیونیستی از آن سود می برد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی ادامه داد، طرح بزرگ اسلامی در منطقه تنها با نابودی رژیم صهیونیستی به اهداف مورد نظر می رسد و هر طرحی که هدفش ساقط کردن کشورهای مقاوم عربی و مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی باشد، طرحی مشکوک است.

شیخ عبدالله گفت، زمانی که رژیم صهیونیستی به مرحله ناامنی رسید و نزدیکی زوال را احساس کرد، همه نیروهایش و در راس آنها رژیم های مرتجع عربی را به حالت آماده باش در آورد.

هنیه نیز در این نشست گفت: لبنان پایتخت مقاومت و پایتخت وحدت بوده و خواهد بود. منطقه به طور کلی مرحله سرنوشت ساز و بی سابقه ای را سپری می کند. معتقدم که همه علما امروز مسئولیت بزرگ و امانت سنگینی برای مقابله با چنین طرح هایی و حفظ مساله محوری امت اسلامی یعنی همان مساله فلسطین و حفظ میراث پیامبر و میراث امت در قدس و مسجدالاقصی برعهده دارند.

وی افزود، علما باید سه مساله را در کانون توجه خود قرار دهند نخست اعتبار را به وحدت امت اسلامی با تمامی اقشار و نژادها و مذاهب آن بازگردانده و حفظ کنند، دوم اینکه برای بازگرداندن اعتبار مساله فلسطین تلاش کنند و سوم اینکه اعتبار را مجددا به طرح مقاومت بازگردانده و از مرحله راهبرد حمایت و پشتیبانی از مقاومت در فلسطین به مرحله استراتژی شراکت در طرح آزادسازی، بازگشت و آزادسازی قدس و مسجدالاقصی منتقل شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۶۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان