//
کدخبر: ۲۷۵۶۶۳ //

۲۶ کودک روس از سوریه خارج شدند

یک فروند هواپیمای وزارت دفاع روسیه، شب گذشته ۲۶ کودک که والدین آنها اتباع روسی بوده و در حال حاضر در یتیم خانه‌های دمشق نگهداری می‌شدند، را از سوریه به این کشور بازگرداند.

به نقل از خبرگزاری «تاس»، دفتر مطبوعاتی "آنا کوزنیتسووا" نماینده تام الاختیار رئیس جمهوری روسیه در امور  حقوق شب گذشته اعلام کرد که یک فروند هواپیمای وزارت دفاع روسیه، 26 کودک روس را از سوریه به مسکو منتقل کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،این نخستین پرواز انتقالی وزارت دفاع روسیه پس از توقف ناشی از اقدامات محدودکننده در رابطه با بیماری همه گیر کووید-19 بود.

بر اساس این اطلاعات، با کمک این مقام دفتر ریاست جمهوری، 26 تن از فرزندان اتباع روسی که تا قبل از این در یتیم خانه‌های دمشق بسر می برند، از جمهوری عربی سوریه به وطن خود بازگردانده شدند.

در جریان پرواز، پزشکان روسی نیز همراه این کودکان بودند و در تمامی مراحل انتقال آنها، توصیه‌های وزارت بهداشت در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت گردید.

 خانم آنا کوزنیتسووا صبح امروز یادآور شد، پسران و دختران روسی که شب گذشته به مسکو منتقل شده‌اند، به هشت منطقه از کشور فرستاده می شوند تا تحت مراقبت خویشاوندان خود قرار بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۶۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان