//
کدخبر: ۲۷۴۸۹۳ //

گفت‌وگوی مقام سوری با نماینده یونیسف درباره تحریم‌های ظالمانه آمریکا

نماینده یونیسف در دیدار با معاون وزیر خارجه سوریه در جریان پیامدهای تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه آمریکا بر وضعیت کودکان در سوریه قرار گرفت.

گفت‌وگوی مقام سوری با نماینده یونیسف درباره تحریم‌های ظالمانه آمریکا

«فیصل المقداد» معاون وزیر خارجه سوریه بر اهمیت تقویت همکاری میان دولت سوریه و صندوق کودکان سازمان ملل( یونیسف) به خصوص در شرایط همه‌گیری کرونا تاکید کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، «بو ویکتور نیلوند» نماینده یونیسف در دمشق به دیدار «فیصل المقداد» رفت و استوارنامه خود را تقدیم او کرد.

المقداد در این دیدار بر ضرورت تقویت همکاری میان دولت سوریه و یونیسف در زمینه‌های مختلف و به خصوص در زمینه اهتمام به کودکان، بهداشت، آموزش و آب تاکید کرد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ معاون وزیر خارجه سوریه بر دغدغه مندی دولت سوریه به ارائه آموزش به همه کودکان سوریه در مراحل مختلف تحصیلی وتمرکز بر بازسازی مدارس و حمایت از بخش آموزش و همچنین سلامت کودکان تاکید کرد.

المقداد در این دیدار از یونیسف خواست که از طریق گزارش‌ها و بیانیه‌های خود روی پیامدهای منفی و فاجعه بار اقدامات یکجانبه آمریکا و کشورهای غربی در تحریم مردم سوریه متمرکز شود، چرا که تحریم‌های آمریکا، کودکان این سرزمین و مسائل آموزشی و خدمات رسانی اساسی به آنها را هم به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

نماینده یونیسف هم در این دیدار تاکید کرد که از تلاش‌های دولت سوریه در مقابله با کرونا و ارائه کمک‌های لازم به کودکان سوریه به خصوص در زمینه‌های آموزشی و بهداشتی حمایت می‌کند.

تحریم‌های جدید آمریکا علیه سوریه است معروف به قانون سزار، محرومیت‌های شدیدی علیه ملت سوریه وضع و محاصره اقتصادی این کشور را تشدید کرده است. در این تحریم بندهایی نیز علیه متحدان دمشق وجود دارد که آنها را از بازسازی و حمایت از سوریه باز می‌دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۸۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان