//
کدخبر: ۲۷۴۱۵۰ //

مصطفی الکاظمی بیستم اوت در واشنگتن با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار می‌کند

کاخ سفید در بیانیه‌ای از دیدار نخست‌وزیر عراق با رئیس‌جمهور آمریکا در بیستم آگوست (سی‌ام مرداد ماه) خبر‌داده است.

مصطفی الکاظمی بیستم اوت در واشنگتن با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار می‌کند

کاخ سفید در بیانیه‌ای از دیدار «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در بیستم آگوست (۳۰ مرداد ماه) خبر داده است. 

به نوشته خبر‌گزاری رویترز، کاخ سفید در بیانیه روز جمعه خود گفته: «رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در بیستم اوت میزبان مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در کاخ سفید خواهد بود تا در مورد چالش‌های به وجود آمده توسط ویروس کرونا و همچنین مسائل امنیتی، انرژی و اقتصادی به بحث و گفت‌وگو بپردازند».

به گزارش فرتاک نیوز؛ دو هفته گذشته، «رحیم العبودی» عضو حزب «جریان حکمت ملی عراق» تأکید کرد که اصلاح برنامه کاری مصطفی الکاظمی، باعث شده که سفر وی به آمریکا به تأخیر بیفتد.

العبودی به روزنامه «المدی» گفت، قرار بود الکاظمی در ماه ژوئیه (تیر) به واشنگتن سفر کند، ولی «وضعیت جسمانی شاه سعودی [و لغو سفر به ریاض]، بر زمان [این سفر] تأثیر گذاشت و برنامه‌ دیدارهای نخست وزیر را تغییر داد».

وی تأکید کرد، تیم مذاکره کننده عراقی که در جلسات آتی گفت‌وگوهای راهبردی عراق و آمریکا در واشنگتن حضور خواهند داشت، در سطح عالی از وزرا (خارجه، دارایی، دفاع، کشور و برق)، فرماندهان امنیت و مشاوران خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۱۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان