//
کدخبر: ۲۶۸۹۳۵ //

وزیر صهیونیست: بهتر است اقداماتمان علیه ایران ناگفته بماند!

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به حادثه نطنز مدعی شد سیاست تل‌آویو عدم برخورداری ایران از توانمندی هسته‌ای است اما بهتر است اقداماتی که در این راستا انجام می‌گیرد، ناگفته بماند.

وزیر صهیونیست: بهتر است اقداماتمان علیه ایران ناگفته بماند!
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از جروزالیم پُست، «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوالی در رابطه با حادثه آتش سوزی در سایت نطنز، مدعی شد: سیاست بلندمدت ما این است که به ایران اجازه برخورداری از توانمندی‌های هسته‌ای را ندهیم چرا که برخورداری از چنین توانمندی‌هایی؛ تهدیدی برای موجودیت اسرائیل است.

وی همچنین مدعی شد که نمی‌توانیم به ایران اجازه استقرار در مرزهای شمالی‌ فلسطین اشغالی را بدهیم.

اشکنازی در ادامه ادعاهای خود افزود: بنابراین اقداماتی را (علیه ایران) اتخاذ می‌کنیم که بهتر است ناگفته بماند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین با حمایت از تلاش‌های آمریکا مبنی بر تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، مدعی شد تل‌آویو حاضر نیست موقعیتی را بپذیرد که در آن ایران قادر به خرید سامانه‌های تسلیحاتی پیشرفته باشد.

وی همچنین در رابطه با موضوع الحاق، مدعی شد که ممکن است رژیم صهیونیستی قوانین خود را طبق طرح پیشنهادی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، بر بخش‌هایی از کرانه باختری اعمال کند.

اشکنازی در این باره ادعا کرد: طرح ترامپ به منزله یک فرصت است چرا که نخستین بار است که به دو مورد از بزرگترین دغدغه‌های اسرائیل بها داده می‌شود که شامل حفظ امنیت ملی و اکثریت یهودی است.

وی همچنین مدعی شد که در زمینه الحاق، باید ارزیابی‌های نظامی و حقوقی را انجام داد و بعد تصمیم‌گیری کرد چراکه باید مراقب بود مبادا وضعیتی پیش بیاید که امنیت رژیم صهیونیستی و همچنین روابط با اردن به مخاطره بیفتد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۹۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان