//
کدخبر: ۲۶۸۲۷۷ //

کانادا محدودیت سفر اتباع خارجی را یک ماه دیگر تمدید کرد

کانادا ممنوعیت‌های اعمال شده بر سفر اکثر اتباع خارجی را به مدت یک ماه دیگر تا ۳۱ جولای تمدید کرد.

کانادا محدودیت سفر اتباع خارجی را یک ماه دیگر تمدید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت کانادا با هدف مقابله با ورود مبتلایان به ویروس کرونا تصمیم گرفته است تا تدابیر قرنطینه‌ای را همچنان حفظ کرده و ممنوعیت ورود اتباع خارجی به این کشور را به مدت یک ماه دیگر تا 31 جولای تمدید کند.

بر اساس این گزارش، بستن مرز کانادا شامل کسانی که از آمریکا قصد ورود دارند، نمی شود، البته مرز کانادا تنها برای سفرهای ضروری به روی اتباع آمریکایی باز است. محدودیت سفر برای شهروندان آمریکایی نیز حداقل تا 21 جولای ادامه خواهد داشت.

آژانس بهداشت عمومی کانادا اعلام کرد: تدابیر مرزی که مانع ورود اتباع خارجی از سایر کشورها غیر از ایالات متحده به کانادا می شود، یک ماه دیگر تمدید شده است.

کانادا تاکنون ابتلای بیش از 100 هزار نفر به ویروس کرونا و مرگ 8600 نفر را تایید کرده است. این رقم بسیار کمتر از تعداد مبتلایان در آمریکا است. مقام های آمریکایی از ابتلای بیش از 2.6 میلیون نفر به ویروس کرونا در این کشور خبر می دهند.

البته جمعیت کانادا 37 میلیون نفر و جمعیت آمریکا نیز 329 میلیون نفر است. آژانس بهداشت عمومی کانادا افزود: قرنطینه اجباری دو هفته‌ای برای همه مسافران خارجی تا 31 اوت ادامه خواهد یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۲۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان