//
کدخبر: ۲۶۷۵۸۶ //

نانسی پلوسی: ترامپ هیچ برنامه‌ای جز توصیه به نوشیدن مواد ضدعفونی ندارد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از رئیس جمهور و جمهوریخواهان این کشور، آن‌ها را به بی برنامگی در زمینه مقابله با ویروس کرونا متهم کرد.

نانسی پلوسی: ترامپ هیچ برنامه‌ای جز توصیه به نوشیدن مواد ضدعفونی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عصر شنبه به وقت تهران در توییتی از برنامه‌های بهداشتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور و جمهوریخواهان ایلات متحده انتقاد کرد.

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در توییتی نوشت: «جمهوریخواهان واشنگتن و ترامپ برنامه مراقبت بهداشتی جز این که شما ضد عفونی کننده "لیسول" تزریق کرده یا مایعات سفید کننده بنوشید، ندارند.»

وی همچنی از ترامپ بابت شکست در مهار ویروس کرونا در آمریکا و ماسک نزدن در انظار عمومی انتقاد کرد.  این در حالی است که ترامپ بعد از ظهر شنبه به وقت تهران برنامه بهداشتی «باراک اوباما » رئیس جمهور سابق این کشور را زیر سوال برد و آن را «لطیفه» خواند.

ترامپ در توییت خود نوشت: « اوباما کر، یک لطیفه است. دولت من بسیار بهتر از طرح اباما اقدام کرده اما هنوز خوب نیست. من همواره از مردم حمایت می‌کنم.»

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۲۵ هزار و ۳۹ نفر رسید. این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته، شمار کلی مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا به دو میلیون و ۴۶۷ هزار و ۶۵۸ نفر رسیده است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلدو میترز» مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده را دو میلیون و ۵۵۲ هزار و ۹۵۶ نفر و مجموع قربانیان آن را ۱۲۷ هزار و ۶۴۰ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک با ۴۱۵ هزار و ۲۰۷ مورد ابتلا و ۳۱ هزار و ۴۲۱ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۵۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان