//
کدخبر: ۲۴۹۸۲۴ //

بایدن خطاب به طرفداران سندرز: هدف مشترک ما شکست ترامپ است

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا پس از کسب پیروزی بزرگ در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در ۶ ایالت از برنی سندرز نزدیک ترین رقیب خود تشکر کرده است.

بایدن خطاب به طرفداران سندرز: هدف مشترک ما شکست ترامپ است
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی سه شنبه شب خود پس از پیروزی در انتخابات درون حزبی دموکراتها در 6 ایالت آمریکا، از برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت و نزدیک ترین رقیبش تشکر کرد.

وی تاکید کرد: می خواهم از برنی سندرز و حامیانش به خاطر انرژی خستگی ناپذیر آنها تشکر کنم. ما یک هدف مشترک داریم و آن اتحاد برای شکست ترامپ است.

وی در ادامه افزود: پیروزی در انتخابات به معنای اتحاد آمریکا است، پایان دادن به اختلافات و خشم و نفرت و دودستگی ها.

نتایج اولیه انتخابات درون حزبی در 6 ایالت آمریکا نشان می دهد جو بایدن با کسب 153 موکل انتخاباتی جدید نسبت به سایر نامزدهای حزب دموکرات پیشتاز شده و برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت در جایگاه دوم است.

 انتخابات درون حزبی دموکراتها روز سه شنبه 10 مارس در میان گسترش ویروس کرونا در 6 ایالت آیداهو، میشیگان، می سی سی پی، میسوری، داکوتای شمالی و واشنگتن برگزار شده است.

با شمارش 70 درصد انتخابات درون حزبی دموکراتها، جو بایدن موفق به کسب 153 موکل انتخاباتی جدید شده و در صدر نامزدهای حزب دموکرات قرار گرفته است. وی تاکنون در مجموع 823 موکل انتخاباتی را کسب کرده است. برنی سندرز نیز با کسب 88 موکل انتخاباتی جدید و در مجموع 663 موکل انتخاباتی در رتبه دوم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان