//
کدخبر: ۲۶۷۰۳۲ //

قدردانی سفیر ایران در بلاروس از "هما"

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس از تلاش‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" برای برقراری پرواز تهران به مینسک به منظور انتقال گروهی از ایرانیان و دانشجویان شاغل به تحصیل در این کشور، تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی سفیر ایران در بلاروس از "هما"

 سعید یاری سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس طی نامه‌ای از خدمات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" تشکر و قدردانی کرد.

در این نامه آمده است: «مایلم قدردانی خود را نسبت به تلاش‌ها و مساعدت بی‌دریغ کاپیتان زنگنه مدیرعامل "هما" و همکاران محترمتان به ویژه جناب آقای جلالی، معاون محترم بازرگانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در برقراری پرواز شماره ۵۳۹۶ جهت انتقال نخستین گروه از ایرانیان و دانشجویان شاغل در بلاروس به میهن اسلامی ابراز نمایم.»

گفتنی است پیرو هماهنگی‌های انجام شده وزارت امورخارجه با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما"، پرواز فوق‌العاده‌ای در تاریخ دهم خردادماه سال جاری برای انتقال ایرانیان و دانشجویان شاغل به تحصیل در بلاروس انجام شد.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ در جهان و تقاضای هموطنان مقیم و دانشجویان شاغل به تحصیل در سایر کشورها برای بازگشت به ایران، پروازهای غیربرنامه‌ای از تهران به کشورهای متقاضی و بالعکس را در دستورکار خود قرار داده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۰۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان