//
کدخبر: ۲۲۶۵۵۹ //
با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت

برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از فعالان حج تمتع ۹۸ از سوی هواپیمایی ایران ایر

مراسم تقدیر و تشکر از عوامل حمایت کننده انتقال موفقیت آمیز حجاج سال 98 از سوی ایران ایر برگزار گردید.

برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از فعالان حج تمتع 98 از سوی هواپیمایی ایران ایر
به گزارش فرتاک نیوز،

با حضور مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل ایران ایر، حجت الاسلام نواب، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شرکت هواپیمایی هما و اهالی رسانه از همراهی رسانه ها و تمامی کسانی که درزمان عملیات حج تمتع سال 98، حمایت شایسته ای داشتند تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم که در باشگاه فرهنگی تفریحی ورزشی هما در حال برگزاری می باشد، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه ضمن تشکر از مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی، حجت الاسلام نواب، همکاران شرکت هواپیمایی هما و اصحاب رسانه به جهت حمایت ها و پوشش شایسته ای که داشتند تشکر و قدردانی نمود.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام نواب ضمن تشکر از هواپیمایی ایران ایر گفت خداوند را شاکر هستیم که با همه مشکلات موجود که از نظر حمل و نقل هوایی و جوی وجود داشت، هواپیمایی ایران ایر پروازهای خود را به موقع و حتی در خیلی مواقع زودتر از زمان مقرر انجام شد.

مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز طی سخنانی ضمن تشکر از کاپیتان زنگنه و کارکنان هواپیمایی ایران ایر گفت : خداراشاکریم که در حج تمتع امسال علی رغم تمامی مشکلات، مدیریت و کارکنان هواپیمایی ایران ایر به نحو احسن از عهده کار برآمدند و در این زمینه رضایت مندی مردم و حجاج را شاهد بودیم.

در حال بروزرسانی ....

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۵۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان