//
کدخبر: ۲۶۵۲۳۹ //

هشدار ظریف به دولتهای غربی درباره نفوذ و تحکّم رژیم اسرائیل در ارکان قدرت آنها

وزیر امور خارجه کشورمان به آمریکا و کشورهای اروپایی هشدار داد که لابی صهیونیستی سال‌هاست که سیاست را در کشورهای غربی مسموم کرده و ارکان قدرت آنها را در اختیار گرفته است.

هشدار ظریف به دولتهای غربی درباره نفوذ و تحکّم رژیم اسرائیل در ارکان قدرت آنها
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز پنج‌شنبه در پیامی توئیتری با اشاره به نفوذ لابی‌های صهیونیستی در ارکان قدرت کشورهای غربی از جمله کنگره آمریکا تأکید کرد که زمان پایان بخشیدن به سلطه رژیم نژادپرست صهیونیستی بر مراکز قدرت غرب فرا رسیده است.

ظریف در پیام توئیتری خود با درج تصویری از خبر یک رسانه صهیونیستی مستقر در آمریکا که در آن از چراغ سبز کمیته روابط عمومی اسرائیل و آمریکا (ایپک) به اعضای کنگره آمریکا برای انتقاد از تلاش‌های رژیم صهیونیستی در الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، نشان داد که نمایندگان کنگره کشوری که ادعا می‌کند قدرتمندترین دموکراسی جهان است، حتی برای یک انتقاد ساده از رژیم صهیونیستی هم نیازمند چراغ سبز لابی این رژیم در آمریکا هستند.

وی در توئیت خود خاطرنشان کرد: «اگر زمانی درباره این که چه کسی سیاست‌های خاورمیانه ای را به ایالات متحده و کشورهای غربی دیکته می‌کند، تردیدی وجود داشت، عنوان این خبر پاسخ را با صدایی بلند و صریح فریاد می‌زند. ایپک سالهاست که سیاست در ایالات متحده را مسموم کرده و علنا به کنگره دستور می دهد. زمان آن فرا رسیده که به سلطه مستبدانه رژیم آپارتایدی اسراییل در مراکز قدرت غربی پایان داده شود.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان